Farris?!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Ja, hvem hadde trodd at det var DET jeg skulle like å drikke mot kvalmen..?! Jeg som egentlig ikke liker det spes godt vanligvis..! :-D
Har ikke fått i meg så mye drikke på mange uker.. :-)

Akkurat det samme her. Drikker kun iskaldt kullsyrevann - helt fantastisk og hjelper litt mot kvalmen.

Har det på samme måte. Jeg MÅ til en hver tid ha farris i kjøleskapet. Har hatt det sånn i 5-6 uker nå. Til jul har jeg sagt jeg ønsker meg sånn kullsyremaskin:-)

Her er cola det som er det beste de verste dagene... Er ikke glad i brus generelt, men cola med sugerør, da går det fort unna! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er cola det som er det beste de verste dagene... Er ikke glad i brus generelt, men cola med sugerør, da går det fort unna! :)

Får rar ettetsmak av cola, eller alt som har smak. Hahaha. Jeg lever på gulerot og farris

Farris er et must! Vært i flere uker, men er litt skeptisk siden det er så mye salt i det. Prøvde meg på bonaqua, siden det er lite salt, men det smaker helt jævelig.:/

Jeg åpna nettopp min siste Farrisflaske.. Krise! Da må jeg presse meg ned på butikken i morgen.. Blæh..

Bruker dere med tilsatt smak, eller naturell? :) Kanskje jeg skal prøve meg på farris jeg også :) Ikke glad i det til vanlig, men sliter med å få i meg drikke. Får ettersmak i munnen av det meste, som jeg ikke liker..

Både naturell og med smak.. Jeg er kronisk tett i nesa da, så kjenner ingen smak likevel.. :-P

Back
Topp