Farmville ?

Candykikk

Gift med forumet
flere som har egen gård på facbook?

skjønner bare ikke hvordan folk har hundrevis av dyr og hus, tar jo hundre år dette jo

Nei syns det gikk riktig så fort jeg da[:)] er på level 34 nå

jeg må jo så jord så jeg kan selge plantene mine? må jeg ikke? det er slik dere får penger fra?

ja jeg har bare kommet til level 4, å har bare 2venner så langt.. [&:] men vet det er mange som er der på spillet, så jeg får vel bare ha tolmodighet

ORIGINAL: lnie

Å, det går fort så! [8D] Tålmodighet. Også må du passe på å pløye, så og høste så det ikke visner[:)]
Og gjør deg nabo med vennene dine[:D] Også mas om dyr. Så kooooselig så, med farmville!

mase om å få dyr?

MEN , hvordan får man mer "Farm Cash" ?

Går så fort atte. Er lvl 46 nå jeg [8D] 

*ikkehektaikkehektaikkehekta* [8|][8D]

ORIGINAL: Candykikk

Du får EN farm cash for hver lvl du stiger. Eller du kan bruke visa kortet ditt og kjøpe... [8D]

ORIGINAL: GreenLady

Du får EN farm cash for hver lvl du stiger. Eller du kan bruke visa kortet ditt og kjøpe... [8D]

jeg er på level 6 nå, å har 10cash så det kan vel ikke stemme?

ORIGINAL: GreenLady

jeg er på level 6 nå, å har 10cash så det kan vel ikke stemme?
Joda, du starter med 3-4 farmcash!. Hvis ikke har du jo ikke råd til noe tross alt. Men husk å bruk de fornuftig [;)] Som sagt, en pr lvl.

Jeg startet min egen gård den 9 oktober, er nå level 39.
Nå streber jeg ikke etter høyere level lenger, nå går jeg etter mastery på det jeg sår. Har bare 4 mastery, jobber nå med ghost chilli som krever 9000 innhøstinger, og carrot som krever 5000 innhøstinger.
Utrolig spennende, er veldig avhengig av FarmVille.

ORIGINAL: tuppamaara

Jeg startet min egen gård den 9 oktober, er nå level 39.
Nå streber jeg ikke etter høyere level lenger, nå går jeg etter mastery på det jeg sår. Har bare 4 mastery, jobber nå med ghost chilli som krever 9000 innhøstinger, og carrot som krever 5000 innhøstinger.
Utrolig spennende, er veldig avhengig av FarmVille.
Haha ja ikke sant? [8D] Har 14 masteryer. Holder selv på med gulrot nå! Mangler bare 4000 før jeg er ferdig med de og beveger meg videre.... [8D] Uffda.... At det går ann å bli så hekta... [8D]

ja det er bra morsomt.. begynte selv i dag.. er allerede på level 7, men irriterer meg at jeg ikke kan sette opp bondegårshus enda

Spørsmål :

Når man har satt opp et hus eller et dyr på gården, kan man flytte på det etterpå? eller må man slette å kjøpe ny?

Spørsmål :

Når man har satt opp et hus eller et dyr på gården, kan man flytte på det etterpå? eller må man slette å kjøpe ny?

Trykk på det og trykk på MOVE [:)]

ååja.. har ikke turt å satt opp noe enda, i tilfelle det ikke kan flyttes..
men plantene (der man har såd frø) kan ikke flyttes?

vet du foresten hva som skjer om jeg setter ut en gave på gården min, forsvinner den da fra lista over antall unike gaver jeg har fått?

ORIGINAL: buffi

Nei syns det gikk riktig så fort jeg da[:)] er på level 34 nå

Samme her [:D]
Får massevis av gaver, og sår grønnsaker som peiser på med XP og penger [;)]

Spørsmål :

Trykk på det og trykk på MOVE [:)]

ååja.. har ikke turt å satt opp noe enda, i tilfelle det ikke kan flyttes..
men plantene (der man har såd frø) kan ikke flyttes?

vet du foresten hva som skjer om jeg setter ut en gave på gården min, forsvinner den da fra lista over antall unike gaver jeg har fått?

Ja, det gjør den.
For å tjene til den sløyfen må du passe på å kun ha EN av hver ting i gaveboksen, ikke to kuer, f.eks.

Det jeg ikke skjønner, er hvordan enkelte kan sette dyrene sine og alt sånt, så nærme. Jeg får de ikke så nært hverandre...

ORIGINAL: *Meya*

Det jeg ikke skjønner, er hvordan enkelte kan sette dyrene sine og alt sånt, så nærme. Jeg får de ikke så nært hverandre...

Joda, bare prøv å sette et dyr helt parallelt med et annet - de kan settes veldig nært hverandre, samme med trærne.

Back
Topp