Farmville på facebook...

Selveste Kråka

Elsker forumet
Går det ikke an å ommøblere åkrene sine, om dere skjønner??  Har pløyd veeeeldig skjevt enkelte plasser....
Og må man virkelig betale real money for å utvide?????  Går jo kjempetregt å opptjene fv-penger,jo....[&:]

du må slette de du har pløyd og pløye på nytt :)

ORIGINAL: niva

Men hvordan gjør jeg det???  *Føler meg dum*  [8|]
Prøver å klikke på de, men kommer ikke opp noe alternativ....

ORIGINAL: MercedesBærta.

Trykk på den røde spaden ved siden av pløyetool'en for å slette[:)]

ORIGINAL: Skorpio82

ORIGINAL: MercedesBærta.

Trykk på den røde spaden ved siden av pløyetool'en for å slette[:)]

Aaaaaaaaaaaah, *Klasker seg i panna!*  TAKKER!!!  Nå kan jeg få litt orden på farmen min [:D][:D][:D]

også må det legges til at i begynnelsen tar det tid å tjene seg opp penger men det kommer seg..

Tar gjerne imot flere naboer der jeg altså... sende meg pm så legger jeg til de som skulle ville...

ORIGINAL: SanderSabine mamsen

også må det legges til at i begynnelsen tar det tid å tjene seg opp penger men det kommer seg..

Tar gjerne imot flere naboer der jeg altså... sende meg pm så legger jeg til de som skulle ville...

Har vært bonde en evighet nå, og er bare oppe i 19 penger!!!   Sår og høster og hjelper naboer og gud vet hva,men tjener lite....  Men snart er jeg oppe i 20, og DA kan jeg utvide,hehe.

Får bare opp en blank side jeg,...
Hmm, hva er galt da tro?

Etter kvart får ein jo nok av dei gule myntene til at ein kan utvide, so då er det jo på ein måte bortkasta å bruke opp dei grøne sedlene på slikt. Og heller bruke dei på hagegnomar eller fugleskremsel eller kva ein no måtte ynskje.

Uansett, eg treng naboar!

Har sendt PM til dykk som allereie har bedt om det. Og ønskar sjølv nokre PMar med hyggelege BVdamer som trivst inne på FarmVille.

Edit: Sandersabine Mamsen: PMen din er full!

Back
Topp