Farmor

lindkva

Forumet er livet
Fikk en telefon av pappa igår kveld, han ringte meg kvart over ti. Farmoren min har havnet på sykehus.. hun har kreft... med spredning!!
Det var som å få et spark i magen..
De vet ikke så mye enda, siden det bare er tatt prøve en gang.
Det var 3 kreftformer hun kunne ha; en veldig hissig - som kunne gjøre henne veldig fort svak og dø, en veldig alvorlig som kunne gjøre henne veldig sliten og med dårlig imunforsvar og en siste som de kunne redde.. siden min farfar allerede er på et hjem for han blir stadig dårligere så vil hun ikke kjempe om det skal være av de alvorligste.. bare få smertestillende på slutten emoticon

Ringte tanten min idag og hun sa at kreften er i lungene, ved hjertet, ryggraden, leveren og lymfekjertlene. Den ved hjertet er den som har vokst seg størst.. Så hvis den fortsetter å vokse så stopper blodtilførselen til hjertet og hun dør!
Min farmor har også bursdag idag, så jeg fikk et aldri så lite dilemma.. om jeg skulle dra ned dit eller ei. Tanten min rådet meg til å vente til min bror er frisk til å kunne bli med, slik at også han får sett henne. Hun orker ikke så mange rundt seg, så min kjære og lillegutt får bli hjemme.. for hun tror jeg vil få en reaksjon når jeg ser henne.
Mulig min farmor skal inn til sykehus her i byen også nå til uka, for å få behandling her..emoticon
 
Ingen som har visst noe.. hun har trodd hun har hatt lungebetennelse..
skal på sykehuset imorgen med broren min, kan ikke si det er noe jeg ser frem til..emoticon
 
Jeg veit hvordan det er å være pårørende i en kreft-situasjon for å si det sånn! Å få den beskjeden er helt forferdelig!
Vi får bare håpe det er den typen som kan reddes, og at farmoren din har mange år igjen.
Jeg vil du skal vite at jeg tenker på deg og håper det gikk så bra som det kunne gå i dag <3
 
Nettopp kommet hjem etter å ha besøkt henne på sykehuset, stakkar hun så svak/sliten ut emoticon
Hadde psyket meg opp til at hun skulle være bare deppa osv.. heldigvis for dagen idag så hadde hun positive stunder også.. ble veldig glad for å se oss- min bror og meg :-) jge hadde med en tegning til henne som Oliver hadde laget og så hadde jeg laget et kort til henne. Skrev vi tenker på henne og er glad i henne <3 hun satte pris på det :-)
hun sa hun ikke ville forlenge livet med noe som helst behandling, så det var tøft.. men samtidig så håper hun selv at hun kan komme i bryllupet til min kjære og meg. sa at jeg håper hun gjør det <3
Til helgen skal jeg ta med meg min kjære og Oliver, pluss min bror skal ned til pappa i helgen. så vi skal få besøkt henne igjen og også få besøkt farfar.. som ikke vet noe om det med farmor..
min farmor skal få svar på prøver en av de nærmeste dagene.. da vet vi mer hvor raskt det sprer seg.. så besøket til helga kan bli enda tøffere for oss alle.. emoticon emoticon
 
Jeg vil nok tro hun var enda gladere for å se deg (dere) i dag enn det hun klarte å vise. Og tenk hvor enda gladere hun blir når Oliver også blir med til helgen! :) Flotte oldebarnet hennes :) :) 
 

Å fy flate...!!! Ufattelig tøff beskjed å få :'( 

*klemme på* Godeste Lindkvaen vår! 

 
ÅNEI! så fælt!

så lei meg på dine vegne
 


Escuro skrev:

Å fy flate...!!! Ufattelig tøff beskjed å få :'( 

*klemme på* Godeste Lindkvaen vår! 


ja.. tenker på det hele tiden.emoticon 
 
Takk for klemmer jenter

Da vi besøkte henne, så lå hun på 4 manns rom med 3 gamle damer.. farmor fortalte at hun ene hadde falt ut av sengen på natta og at det var farmor som hadde ropt på hjelp.. den eldre dama slo hodet også visst.. så min farmor er fortsatt veldig klar i hodet.. det gjør denne situasjonen enda verre..
 
Ånei, ånei, ånei! Det må være.. hjerteskjærende for deg og familien. Et stort sjokk som ikke går over med det første. Jeg tenker på dere, og sender mange gode klemmer!
 
Takk for det crazy :-)
Min farmor er jo i sjokk hun og stakkar.. men siden min farfar er på sykehjem føler hun at hun ikke har noe å leve for..
 
Oppdatering på hf for de som vil lese.
 
Back
Topp