FarmenStåle§??!!?

Han er jo en komplett nisse. Ødelegger hele den fine stemningen det kunne ha vært i år.

ORIGINAL: Belkin

Et altfor stort ego!!
[:'(]

Ja herregud!! må jo kunne gå an å svare når folk stiller et spm! Eg hadde LITE klikka på den fyren der!

Er en STOR IDIOT! For min del kan han ryke å reise! Ønskte så sykt att han røk i går!!!

Skjønner ikke at når de skal ha nordlendinger på TV, så velger de en sånn fjott! [:@]
Jeg skjemmes nesten av å være fra nord, når han oppfører seg slik![:'(]

Han tjener bra til en ting; nemlig å få opp blodtrykket mitt litt (det er nemlig litt i overkant lavt[8D])

ORIGINAL: Trizia

Er en STOR IDIOT! For min del kan han ryke å reise! Ønskte så sykt att han røk i går!!!

Skikkelig ekkel fyr. Han er så full av seg selv at han klarer ikke se selv at han er skutt i nøtten, og at verden hadde nok blitt ett bedre sted om han dauet.[8D]

ORIGINAL: gull nr2*2011

Like han ikke eg heller, men må nestn le litt da.. Han klare å provodsere bra mange. Va en tråd om han i går og to no i kveld[8D]

Haha, shit [8D]

Han er jo bare ute etter å provosere! Men det er dessverre sånne som lager tv..
Uansett viser han gang på gang at han er lite ydmyk og egoistisk, og burde aldri hatt en lederjobb til vanlig. Håper han skjemmes over seg selv!! [&:]

Og det er ikke akkurat god pr for forsvaret når han oppfører seg som en barnslig liten egodott

Må jo ha med noen sånne i alle reality serier, ellers gidder vel ikke folk å se på..[8D]

Glad jeg ikke har han som sjef!

Den siste uka har jeg sagt ved hver episode at jeg ikke orker ser mer, hisser meg sånn opp. Han er jo ikke god! Usj, tenk at voksne mennesker kan oppføre seg sånn.

han skulle vært skutt! alltid en som må ødelegge

Tenkte akkurat å lage en tråd å spørre om det samme [:o] kjære vene sier jeg bare !!

For en idiot, unnskyld meg, men FOR et ego!!![:'(][:'(][:@][:@]

Sier han ikke har meldeplikt for storbonden?! Ehh.... JO, det har han![:@]

ORIGINAL: RobinHood

Ja, og han får jo seertallene til å bli høyere også [8D]

Jeg skrur over på 71 grader Nord i stedet for, blir bare for sint[:D]

Håper han føler seg så dum når han ser seg selv på TV. Og hadde mannen min vært på TV og gjort en sånn figur hadde vi hatt et seriøst problem.

Back
Topp