Farmen

• Trådstarter Trådstarter *Nyperose*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nyperose*

Guest
Ser dere på?
Er det virkelig mulig å ha slike holdninger og meninger som han storbonden har i 2012?

Åjada! Moren min er akkuratt sånt. Hun ble veldig konservativ kristen da jeg var barn, så har jammen fått høre at d ikke er sømmelig for en jente å gå i bukse :p
Så ja, hun er helt lik han, haha.

Egentlig veldig slitsomt :p

Ja, hva skal man si...

Det som er interessant er jo at de er opptatt av at andre er usømmelig, lettkledde og er bekymret for konsekvensen av at begge kjønn er sammen, som har vanskelig for å kontrollere seg selv. Det er jo de som er mest konservative på dette som åpenbart har unatulige lyster, og ikke helt klarer å forholde seg til andre mennesker. Hvis man i 2012 synes det blir ubehagelig at noen går i shorts, da er det ikke samfunnet det er noe galt med, men man bør kanskje vurdere å prate med noen selv...

FMQ skrev:
Ja, hva skal man si...

Det som er interessant er jo at de er opptatt av at andre er usømmelig, lettkledde og er bekymret for konsekvensen av at begge kjønn er sammen, som har vanskelig for å kontrollere seg selv. Det er jo de som er mest konservative på dette som åpenbart har unatulige lyster, og ikke helt klarer å forholde seg til andre mennesker. Hvis man i 2012 synes det blir ubehagelig at noen går i shorts, da er det ikke samfunnet det er noe galt med, men man bør kanskje vurdere å prate med noen selv...

Ja ikkesant, er jo ingen enn tydeligvis han som tydeligvis ikke klarer å styre sine lyster og tanker av å se (hans ord) lettkledde jenter.

FMQ skrev:
Ja, hva skal man si...

Ja ikkesant, er jo ingen enn tydeligvis han som tydeligvis ikke klarer å styre sine lyster og tanker av å se (hans ord) lettkledde jenter.

Jeg tror jeg kommer til å dø litt jevt utover høsten altså. :) Enkel strikkeunderholdning til meg 

Så bra at du har tatt han med. Da er vi garantert underholdning så lenge han er med.

Alt er mulig!

ååå, litt irritert nå!!!!!!!!!!!! Fikk ikke sett i går:-/
Jeg ser 71 grader nord, og det er ikke ferdig før Farmen har begynt.
Håper jeg finner en reprise:-)

ja må jo det..han er jo så tragisk at han blir morsom,hadde regne komikvelden for meg selv her i går..
Jeg vet ikke helt om jeg hadde takla og vært der inne sammen med han da,kunne fort ha blitt en stjernesmell da gitt..

jc skrev:
ååå, litt irritert nå!!!!!!!!!!!! Fikk ikke sett i går:-/
Jeg ser 71 grader nord, og det er ikke ferdig før Farmen har begynt.
Håper jeg finner en reprise:-)

Det gikk på dagtid i dag klokken 15 eller no iallefall :)

LOL

Så reprise av det i dag og han Andreas... Han må for all del få ha sitt eget syn og sine egne verdier, men etter min mening var det rett og slett latterlig å fortelle noen av kvinnene at han synes det ikke "sømmer seg" å gå med shorts når han selv går med det. Synes også det var merkelig å komme med såpass radikale, og såpass mange, utsagn helt i begynnelsen av oppholdet.

Hans meninger er har han all rett til å ha, men irriterer meg mye over de som bedriver "cherry picking". Han har da bedrevet "hor" selv (som han så fint kaller det). Da han har en unge utenfor ekteskap (han er singel deltidspappa) og da har begått en grov synd ifølge bibelen, mens han selv "forventer" å gifte seg med en jomfru kvinne.

Men for all del, interessant casting TV2 har gjort der. Tror mange vil følge med på Farmen for å finne ut hva den nissen Andreas greier å lire ut fra den konservative kjeften sin...

Hahahaha, jeg syntes han var kjempefestlig! Kan ikke skjønne at noen kan ha slike meninger og holdninger! "Jeg kan gå inn i en godtebutikk uten å kjøpe noe, men der er jo mange fristelser" 
Tenk å sammenlikne noen jenter i shorts med en godtebutikk 
Hahaha! Er i hvert fall god underholdning! emoticon

Back
Topp