Farmen, storbonde!

mammatil2jenter

Forumet er livet
hei alle som følger med på farmen..!
hvem tror dere at blir storbonde i dag da..?
tror og føler at det blir VIGDIS.hadde vært morro.
men tror også det kan bli silje,men tiden vil vise seg,,!

GUD Å SPENNENDE DETTE ER..!

å ja er jo så moro med farmen. Tror nok det blir Vigdis som  bli storbonde[:)]men er det ikke i kveld de blir matforgiftet og det røde flagget kommer opp?? spennende.....[;)][:D][:D]

ORIGINAL: moskata

å ja er jo så moro med farmen. Tror nok det blir Vigdis som  bli storbonde[:)]men er det ikke i kveld de blir matforgiftet og det røde flagget kommer opp?? spennende.....[;)][:D][:D]

joda det er det i dag,de sitter vel bare på do for det meste.. huff stakkars folk.
ikke bare å ikke ha mat..

Fordervet kjøtt er jo fårlig så jeg yntes det er virkelig skummelt med så store magesmerter! Jeg skal sitte forran tv med en stor melkesjokolade og nistirre i kveld![:D]

Jeg å tror det blir Vigdis..men,så sa hun jo før hun gikk ut at alle i gruppa kom til å bli sinte/sure og at hun ønska ikke at den hun valgte skulle komme seg til finalen...Så kanskje det er Torkel igjen?[8D]

Dette står på tv2.no:Nok en gang skaper valget av storbonde frustrasjon hos noen av deltagerne. Spesielt frustrerende blir det ettersom storbonden også har sikret en plass i finaleuken.

ORIGINAL: tante4

Jeg å tror det blir Vigdis..men,så sa hun jo før hun gikk ut at alle i gruppa kom til å bli sinte/sure og at hun ønska ikke at den hun valgte skulle komme seg til finalen...Så kanskje det er Torkel igjen?[8D]

Dette står på tv2.no:Nok en gang skaper valget av storbonde frustrasjon hos noen av deltagerne. Spesielt frustrerende blir det ettersom storbonden også har sikret en plass i finaleuken.

ja det er jo noe med det.. tenk hvis det blir torkel å nei sier jeg bare...[&:] klarer han bare ikke..!sorry.

kan nesten ikke vente til senere.. godt jeg har fri når farmen går.. hehe.

ORIGINAL: *Plomma*

Det er vel ingen tvil om at det er vigdis som blir storbonde, så regner jeg med at hun tar "svigermors drøm" og morra hans med seg i storbonde huset.....
Deilig at hun ida gikk ut, hun likte jeg ikke i det hele tatt, ikke rart hun ikke har no kjæreste siden hun oppfører seg slik..... Psykopatiske trekk har hun hvertfall....ingen empati for andre, alt skal være faenskap, og slike mennesker liker jeg dårlig...

var kjempe glad for at hun gikk ut ja.." hun LIKTE jeg ikke heller[&:][&:] huff for ei jente.. arg arg sier jeg.. at det går ann å være sånn..!

ORIGINAL: *Plomma*

Det er vel ingen tvil om at det er vigdis som blir storbonde, så regner jeg med at hun tar "svigermors drøm" og morra hans med seg i storbonde huset.....
Deilig at hun ida gikk ut, hun likte jeg ikke i det hele tatt, ikke rart hun ikke har no kjæreste siden hun oppfører seg slik..... Psykopatiske trekk har hun hvertfall....ingen empati for andre, alt skal være faenskap, og slike mennesker liker jeg dårlig...

Torkill og mor glir nok bra inn der ja! [:D]

Hun var virkelig sjuk i hodet. Fra dag 1 så fikk jeg henne i varngstrupen. Snakket jo til folk som de skulle vært mindre verdt nesten. Hun hadde faktisk noen psykopatiske trekk!!

Blir nok Vigdis, ja.. Hehe, så blir det en trønder i finalen, da!!

(hehe, andre som har lagt merke til at ho slutter nesten ALLE setninger med da?)

Det ble Vigdis

ja det va ve som forventa.........

Back
Topp