Farmen! (på tv)

hannemoor

Glad i forumet
Følger dere med på farmen? jeg blir så forferdelig sinnt å oppgitt! enn å dolke Hugo slik i ryggen da! [:@] den mammagutten Torkel har jeg lite til overs for altså! mora også[:o] greit å være glad i mora si, men når du er 20 år (og gutt) så er det vel bedre å henge i hælene på faren ? men ikke alle har jo en far da.. det skjønner jeg...

DESVERRE så vet jeg hva som skjer et stykke utover i farmen nå! noe som irriterer meg grenseløst.. jeg vil ikke vite på forhånd.. da blir det jo ikke noe gøy! slapp av, jeg skal ikke si det[;)] 

sant det ja.. men holder med hugo uansett jeg da...[:D] han sa i et intervju på seher.no at det var veldig oppblåst på TV i forhold til det som egentlig skjedde... blæææ blir frustrert jeg...     Gleder meg til lødagen jeg også........

Den sønnen og mora er noe mest tragiske folka jeg har opplevd......har ingen spesielle jeg heier på egentlig men syns han Hugo har blitt bedre og bedre utover i programmene......ho Catharina syns jeg ikke så voldsomt om heller men ho er så forskjellig fra uke til uke at det nytter ikke å forstå seg på.Men ho siste dama nå som kom inn som utfordrer er nå også helt snål.....lurt å lage bråk første døgnet for noe så smått at to stk viser følser for hverandre....må jo ha et problem med seg selv når ho ikke takler å se folk vise følser for hverandre.

Helt enig, Torkel er en liten mammatuss som gjømmer seg bak henne når han gjør ureale ting! Greit det er et spill,men irriterende er han,prater som ei maur!
Er ikke bra å se farmen når man er hormonell altså![8D][:D]

Helt enig, mor og sønn er bare helt tragiske, begge prater jo kjemperart jo.. dessuten synes jeg ikke truslene hugo kom med var noe farlig jeg, han sa jo bare hva han ville gjøre med Torkel i en evt tvekamp, og det må man vel tåle å høre. teit at mora kjefter på Hugo for det, lillegutten må vel klare å snakke for seg selv??  nei, heier på hugo nå, selvom jeg heller ikke gjorde det i starten..

Må signere de resten her jeg, torkel å hu morra er så j*** traaaagisk!!! Nesten så jeg blir frustrert!!![8D]
Og når dem blir intervjua sammen så ser dem jo ut som et gammelt kjærestepar!!![8|]

men synes måten Hugo reagerte på var tåpelig uansett alltså... Er man med på leken, må man tåle steken! Kan ikke bli sur når man blir valgt til 1-kjempe, noen må jo bli valgt til det! Å kan ikke stole på alle når man er med på et sånnt spill uansett...
Bortsett fra det så liker jeg Hugo jeg også! Han blir bedre og bedre for hver uke[:D] I starten var han jo bare teit...[;)]

ORIGINAL: kajan

ORIGINAL: Mamamora

Helt enig, Torkel er en liten mammatuss som gjømmer seg bak henne når han gjør ureale ting! Greit det er et spill,men irriterende er han,prater som ei maur!

haha... sambo ler hver gang han åpner munnen.. hehe...

Ja virker som det sitter noe fast i halsen på både han og mora....gnegende stemme,tenk å fått ei slik jordmor som prata sån,hadde seriøst bedd ho tatt en tur innom noen andre altså![:D]

ORIGINAL: Mamamora

HAHAHA holder på å le meg ijæl nå[:D] er så glad jeg ikke kjenner "Dotten" og mora.. da hadde jeg skjemtes!... rett som det er at jeg begynner å le av stemmen deres.. den er grusom...  haha! tørr ikke tenke på hvordan "dotten" var i stemmeskiftet! har holdt med hugo fra starten jeg, men liker han bare bedre og bedre. UT MED DOTTEN! (og mora)

Enig! Sopphuet Torkel er ikke voksen nok til å være med i et sånt program. Jeg synes det er barnslig av de andre deltakerene å velge Hugo gang på gang.. Han er jo den eneste som KAN jobbe der inne, mange av de andre duger stort sett til en ting: å sitte og sutre. Ville ikke hatt de som hjelpere på gården min iallefall[;)]
Heia Hugo!
Ps! Hannemor: Vet du hva som skjer på lørdagen? Si det da[:D]

morro å høre den stemmen kjefte da:[:-] haha tviler på at Hugo lar seg skremme... aner ikke når finalen er... noen som vet? [:)]

He-he.. Bra at mammaen hans passer på han da[;)]  Er blitt helt avhengig av farmen jeg..
Er vel 9 deltakere igjen, så er vel 8 uker igjen til finalen da?

huff! men det blir jo april![:@] jeg skal se farmen om jeg ligger på sykehuset også jeg ja! er helt ny avdeling med tv internett og telefon man kan trekke ned over senga å ha rett forran seg[:D] hihi.. får håpe lillejenta har slikt sovehjerte som hun har nå[;)]

Back
Topp