Farmen i kveld...

line02

Glad i forumet
Jeg kjenner jeg blir skikkelig sinna og lei meg når jeg ser på farmen i kveld...

Vær mot andre, slik du vil andre skal være mot deg, har alltid vært mitt motto... Det er også noe jeg prøver og lære barnet mitt..

Hvordan skal vi som foreldre og voksne mennesker lære og forvente at våre barn skal være greie mot hverandre og hjelpe hverandre,når tv-programmer direkte viser at voksne mennesker ødelegger for andre, fordi de ikke er enige med/liker ledermåte/personer??

Blir litt sånn: "Gjør som jeg sier,ikke som jeg gjør"... Dette blir helt på trynet,spør du meg...
Måtte bare få det ut av systemet mitt..
Dagens hormonutslipp gikk til Tv2 og farmen i dag...

Ser ikke på farmen, føler det er veldig typisk det som skjer det du sier og vil av den grunn ikke se det. Det er alltid noen som er den store stygge ulven der inne, taktikkeri,drittslenging osv. Men det er nok mye klipping av opptakene også, så tv2 legger jo opp til det. Jeg likte ikke hverken Gaute eller Silje da de var inne på farmen den gang. Nei takk, jeg ser heller på jakten på kjærligheten ;)

Ser ikke på farmen, føler det er veldig typisk det som skjer det du sier og vil av den grunn ikke se det. Det er alltid noen som er den store stygge ulven der inne, taktikkeri,drittslenging osv. Men det er nok mye klipping av opptakene også, så tv2 legger jo opp til det. Jeg likte ikke hverken Gaute eller Silje da de var inne på farmen den gang. Nei takk, jeg ser heller på jakten på kjærligheten ;)

Ja, vet det er mye "klipp og lim" fra tv2/tv-programmene sin side.. Men er jo først og fremst enkeltpersoner/taktikk som står bak.. OG til syvende og sist er det tv-kanalene som sender og "godtar" at dette blir vist i programmene...

Synes det blir veldig feil, når det ellers er mye fokus på mobbing... At vi skal inkludere alle og være snille med hverandre.

Er ikke alle mennesker i denne verden jeg er like glad i heller, men oppfører meg jo forde mot de... ;)

Hva skjedde? Jeg så på Hellstrøm i kveld, men følger halvveis med på Farmen.

Møkkatv

Jeg er en gammel dame i en ung kropp. Syns det er så utrolig mye dritt på tv og har feks aldri (ikke siden bb1) tålt noen slags reality.

Hva skjedde? Jeg så på Hellstrøm i kveld, men følger halvveis med på Farmen.

Først saboterer Andre med å helle alt melet i bekken, så blir Erling valgt som første kjempe, og deretter saboterer han med og kaste tarmene de skal lage pølser av,til skogs...

Sabotering har jo skjedd før også.. Men jeg synes det er dårlig at voksne mennesker gjør slikt mot hverandre..

Møkkatv

Jeg er en gammel dame i en ung kropp. Syns det er så utrolig mye dritt på tv og har feks aldri (ikke siden bb1) tålt noen slags reality.

Jeg har alltid hatt sansen for Farmen.. Vet det har vært sabotasje osv der inne før også.. Men blir mer voksen for hvert år selv, og synes det er utrolig trist at voksne mennesker oppfører seg slik mot hverandre..

Ellers ser ikke jeg på andre reality selv heller.. Er jo bare dritt som skjer...

Back
Topp