Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nunse
nei om det gjør det eller ikke så er jeg imot di bæretingene uansett.
jeg synes det er viktig at di lærer å sovne av seg selv og at di må kunne ligge våkne alene uten at di hele tiden trenger å bli bært på.
nei om det gjør det eller ikke så er jeg imot di bæretingene uansett.
jeg synes det er viktig at di lærer å sovne av seg selv og at di må kunne ligge våkne alene uten at di hele tiden trenger å bli bært på.
ORIGINAL: Lillyann
Skjønner ikke helt hvorfor man skal bære ungen i et skjerf. Kan rett og slett ikke se for meg at dette er safe og noen knyter sikkert ikke disse bra nok.
Blitt en sånn mote-greie, så jeg kommer IKKE til å bruke noe bæresjal. I hvertfall ikke et som man må knyte selv.
helt enig Lillyann.
og det er jo ikke det at jeg ikke bærer ungen min men jeg velger å gjøre det med mine egne armer enn å ha di i et sjal ol som man egentlig ikke kan stole 100% på. tror ungen føler seg mye tryggere når di kjenner armene i godt tak rundt di og at man da konsentrerer seg om dem enn at di skal dingle oppi sjala mens man holder på med masse andre ting.
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Lillyann
Skjønner ikke helt hvorfor man skal bære ungen i et skjerf. Kan rett og slett ikke se for meg at dette er safe og noen knyter sikkert ikke disse bra nok.
Blitt en sånn mote-greie, så jeg kommer IKKE til å bruke noe bæresjal. I hvertfall ikke et som man må knyte selv.
Da har du også mye å lære om hvorfor man bærer, slik som nunse. Gro Nylander har skrevet mye bra om hvorfor man bør være en "bære-mamma". Fins også mye om det på nettet. Hvis du ikke knyter sjalet riktig, så kan du ikke sette barnet oppi det en gang. Det problemet løser seg selv.. Så selv om du hadde lært om fordelene for barnet med bæring, så hadde du latt vær bare pga det er en motegreie? FIns jo mye annet godt bæretøy som ikke knytes. [8D]
å hærlighet. kan ikke jeg få lov til å ha di meningene mine selv om du mener noe annet?
er ikke alt du mener som nødvendigvis er riktig og best.
må jo bare få sagt at du har mye å lære generelt.