Farlig??

smama

Glad i forumet
Greier bare å spise nutrilett shake til frokost og kvelds, hvis ikke så spyr jeg, er dette farlig?? jeg spiser tre måltid uten om disse også da.
Varm lunsj i bhg kl 11
frukt og knekkebrød kl 14
og middag hjemme i 16-16.30 tiden

Skal sies at jeg bare mååå ha shakene, gikk ikke på de før jeg ble gravid... sikkert en lyst.. men er det farlig??  For da slutter jeg

Neppe.
Så lenge du har et godt og variert kosthold ellers.

Jeg klarer nesten ikke spise i det hele tatt.. Legen min sa at jeg kan kjøpe sånn Nutridrink på apoteket, i tillegg til det lille jeg spiser..

Det går helt fint, det viktigste er at man får de viktigste næringsstoffene og normalt med kalorier :) Nutridrink er ernæringsdrikk, så det er mye næring på lite volum. Nutrilett blir liksom lite kalorier på høyere volum :)

Ei venninne spiste nesten utelukkende bare cherrytomater, mozarella og cola hele svangerskapet. Eneste hun taklet pga kvalmen, og når DET gikk bra...! emoticon

Trodde det var det samme jeg =P Men da lærte jeg noe nytt i dag også =)

PÅ vedlegget i pakken står det at gravide ikke utelukkende skal spise shake. og med det menes det vel at jeg ikke bare kan drikke shake, men jeg spiser jo andre ting å... skal til legen på fredag så skal høre da

Har du prøvd sea band forresten? Med den på så klarte jeg å holde måltidet nede, kanskje verdt et forsøk? =)

Back
Topp