Farlig være sjuk for foster?

FirstTime

Elsker forumet
Hei dere! Da har jeg vært forkjøla i over en uke. Har ikke feber lenger men hoster endel om morgenen og veeldig tett i bilhulene. Tror jeg tar turen til legen imorgen...saken er bare att jeg er så sjuk att jeg nesten ikke orker gå til t banen...ull i hodet!

Er det farlig for fosteret? er det jeg bryr meg om..lide litt klarer jeg hvis det bare er meg det er snakk om. Håper på svar da jeg lurer veeldig fælt?

ps! Bruker "horn" med saltvannsoppløsning stor sett til nesa..litt nesespray og paracet av og til...

Det er visst Ikkje farlig og være forkjølet og hoste.
Gravide blir veldig ofte forkjølet.....
Jeg spurte jormora om det var farlig og hoste, Har hostet omtrnt siden røykeslutt for ca 5 måneder siden, Og har I tillegg en ganske grusom hosten utenom den.
Men jordmora sah at det gikk helt greit, Det var dessuten bedre for barnet at Jeg hostet enn røkte.... [:D]

Jeg var forkjølet i tre måneder sammenhengende, de tre første månedene av svangerskapet. Håper ikke det gjorde noen skade.

..tenkte jo att hosting ikke skulle være noe farlig så sa moren til samboeren min att du bør jo gå til legen ..så du ikke hoster løs ungen....vræl..blir jo overbekymret jeg da! Så ende opp med att jeg kasta opp over hele gulvet ista da jeg nesten ble kvalt av tørr hals..(og nekta hoste)..kremt..det var litt ekstremt da...

men..kjijpt være sjuk når man er gravid..ikke bare seg selv tenke på gitt..

Nå har jeg kjøpt ingefær rot som jeg har hørt er kjempe bra trekke i vann med litt honning...smakte kjempegodt og...

Irene

Jeg har bihulebetennelse nå, har hatt det siden fredag. Har fått penicillin og den har akkurat begynnt å funke så jeg føler meg litt bedre i dag.. Tror ikke babyn har merka så mye, han/hun har vert veldig livlig inni der..[:)]

Det er ikke farlig for fosteret om du har bihulebetennelse! Men for din egen del bør du dra til legen, man får jo veldig vondt i hodet.
Erfaring[:@]

sier det dem sa på legekontoret da jeg ble forskjøla, og ringte beskymret for å ha fått streptokokker.. "det er utrolig hvor mye den lille tåler"

Back
Topp