Farlig trøtt?

Lillefrøkna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Septemberhjertene 2018
Jeg er så sinnsykt trøtt om dagen, det verste som finnes er å kjøre bil... Jeg føler at jeg skal sovne bak rattet, og det er virkelig ikke bra!

Noen flere?

Jeg er også farlig trøtt... Er ikke noe godt og får ikke opp energinivået heller.. Vil egentlig bare sove.. :-/

Jeg også! Kan kjøre bil maks 20-30 min før jeg føler jeg holder på å sovne og må stoppe.. så unngår rett og slett mye bilkjøring!

Jeg kjørere ikkje bil men kjenner på trøttheten! Jeg sover opp til 15 timer i døgnet nå. Er sykemeldt så går jo ann for meg og sove når litla er i barnehagen. Men føler det blir veldig lite gjort i huset ikkje at så mye blir gjort når eg e våken heller uff er helt håpløs for tiden!
Håper jeg blir superheldig og Hypermesis bare forduftet! Det positive er jeg at jeg kaster ikkje opp når jeg sover

Jeg er også farlig trøtt... Er ikke noe godt og får ikke opp energinivået heller.. Vil egentlig bare sove.. :-/
Jeg også! Kan kjøre bil maks 20-30 min før jeg føler jeg holder på å sovne og må stoppe.. så unngår rett og slett mye bilkjøring!
Jeg kjører 20-30 min til å fra jobb hver dag, og det er ikke morsomt når man blir så trøtt :(
Men man kan vel ikke bli sykemeldt pga det?

Jeg kjører 20-30 min til å fra jobb hver dag, og det er ikke morsomt når man blir så trøtt :(
Men man kan vel ikke bli sykemeldt pga det?
Det vet jeg ikke, men hvis du føler at du trenger å ta noen dager så burde fastlegen hjelpe deg [emoji4]

Har begynt å ta bussen til jobb da jeg ikke stoler på at jeg skal kjøre selv. Sover 10-11 timer hver natt.... nesten leggetid nå faktisk [emoji42]

Har begynt å ta bussen til jobb da jeg ikke stoler på at jeg skal kjøre selv. Sover 10-11 timer hver natt.... nesten leggetid nå faktisk [emoji42]
Skulle nok ha gjort det, men det går ikke buss fra der jeg bor til der jeg jobber :(

Last edited:
Sover hele tiden når barna ikke er her, sinnsykt trøtt... Føler jeg ikke får gjort noe som helst! :/

Må legge meg nedpå i løpet av dagen fordi jeg kjenner meg så trøtt og utlada. Våkner tidlig på morgene og kjenner meg stort sett uthvilt men får en knekk rundt nå egentlig :p Likevel ingen problemer med å sovne på kvelden!

Trøtt, ja... men det verste synes jeg er giddalausheten som har kommet over meg. Jeg får liksom ikke noe ut av dagen. Stort sett kvalm 24/7 og sliten.... Satser på at det blir bedre snart.

Du er virkelig ikke alene. Jeg har vært konstant trøtt i flere uker, begynner heldigvis å bli bedre nå :)

ZZZZzzzz. Noen i nabolaget fant ut de skulle ha terrassefest i går [emoji31] og man kan liksom ikke begynne å kjefte på folk klokken 10 på en lørdagskveld (såååå gammel er jeg ikke). Så tok laaang tid før jeg sovnet, og så våknet mini kl 5 [emoji43][emoji42][emoji42][emoji42] nå har heldigvis pappaen min akkurat vært å hentet henne så hun kan leke med mormor og morfar og jeg kan få sovet [emoji42][emoji42][emoji42] (mannen er på sjøen, så er ikke så mye hjelp i han for tiden)

Back
Topp