Farlig med spysjuka?

Dentredje

Elsker forumet
Ja, da har vi omsider fått omgangssjuka innomhus. Alle tre er dårlig.. deilig[:'(] Det kommer i begge ender for å si det sånn..sorry[8D]
Jeg lurer på jeg da om det er farlig for lillesøster i magen at jeg er dårlig? Har ikke spist siden i går efta, kastet opp hele natten og nesten ikke fått i meg noe drikke[&:] Klarer ikke tanken på å få noe innombords..huff håper det gir seg snart[:o]
Klarer ikke å ligge stort lenger heller, får så vondt i bekkenet..blir svimmel hvis jeg reiser meg.. Sånn det var dagens klag[&:][:)]

Nei, det er ikke farlig. Kroppen din prioriterer alltid barnet. Så lenge du bare er "normalt" syk og ikke får for høy feber, så skal det ikke være farlig. Bare pass på å få i dere nok væske, spesielt storesøster. [:)] Hadde dritten før jul, og mens de andre var ferdige etter et døgn, hanglet jeg i nesten en uke.. [:'(][:'(]

Baby i magen har nok næring i 2-3 dager vil jeg tro ;) så du må bare passe på å få i deg nok væske ja, gjerne appelsinjuice eller eplejuice, det er det masse næring i .. bare spis noe salt chips, eller tørre kjeks ;) 

Tusen takk for svar jenter[:)] Ble litt beroliget nå. Det er iallfall bra med liv nedi der[:)] 

stakkar deg. men som sicily og andre sier så er det ikke farlig for den lille.

sukker/søtt kan gjøre kvalme værre.
salt og litt fett kan hjelpe på kvalme.
cola skal stabilisere magen.

Jeg pleier å prøve å få i meg næring rett etter å ha spydd, da er jeg minst kvalm.
Tom mage fører jo også ofte til kvalme, så du er i en litt ond sirkel.
Men det viktigste er væske da[;)]

Back
Topp