Lykkerus2012
Andre møte med forumet
Noen her inne som vet om det er farlig eller ikke bra og ta solarium når man er gravid ? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dollface skrev:
Jeg ville ikke gjort det. Det er ikke bare overoppheting. Men når du er gravid kan du lett få pigmentflekker som kanskje aldri går vekk :/ Vil ikke jeg utsette trynet mitt for!!surrehodet skrev:
skal du ikke sole deg eller være ute i sola i sommer heller?
Kleo79 skrev:
Dollface skrev:
Jeg ville ikke gjort det. Det er ikke bare overoppheting. Men når du er gravid kan du lett få pigmentflekker som kanskje aldri går vekk :/ Vil ikke jeg utsette trynet mitt for!!surrehodet skrev:
skal du ikke sole deg eller være ute i sola i sommer heller?
Det er vel mengden solstråler man får på kort tid som gjør at noen holder seg unna solarium mens de er gravide. Noen får pigmentflekker lettere enn andre, jeg ville f.eks ikke tatt sol. Får flekker i trynet med en gang da. Hvis jeg derimot smører meg med solfaktor 50, så kan jeg være ute i sola en time eller to. Vi er alle ulike der. For det fleste er det som tidligere sagt snakk om overoppheting. Hvis du føler deg varm i toppen, så avslutt seansen.