farlig med mye vann i kroppen?

Latterfrosken

Forumet er livet
Om, morgenen klarer jeg ikke å bøye fingrene da jeg har simmsykt mye vann. Om kvelden også. Drikekr mye vann, men det hjelper ikke. Har lagt på meg ca 6-8 kg siden siste kontroll. Magen har est ut i rekordfart, så jeg begynner å lure her. Er det farlig???

tror ikke det er farlig.. jeg så rett og slett ikke ut de siste månedene mine... og jeg la nesten bare på meg av alt vannet.. ca 10 kg vann.. herregud.. hadde mest i føttene og beina jeg da.. kunne ikke gå med sko omtrent..
men prat med jordmora di om det er forskjelige andre ting du kan gjøre for at det skal bli bedre...

Vel,mye vann i kroppen kan også være en antydning til svangerskapsforgiftning eller svangerskapsdiabetes, men da i kombinasjon av flere faktorer som påvises i urinen.Selv ble jeg innlagt da jeg var like langt på vei med noe legene først trodde var det, men så oppdaget de at det var svangerskapsdiabetes.Da startet det med at jeg ble veldig tørst og nærmest este ut på slutten.Jeg hadde så mye som 5kg med vann i kroppen, i tillegg til høyt blodtrykk.

Uansett hvis ikke jordmora har nevnt noe om urinen din tror jeg ikke du trenger å bekymre deg!

jeg hadde oxo utrolig mye vann i kroppen, men hvis du drikker mye vann og rører mye på fingrene dine og hvis du har vann i bena så burde du legge deg på ryggen å ha bena rett oppi været og boye og strekke på bena, ca i 5-10 min og det hjelper ganske mye hvis man gjør dette hver dag [:)] lykketil

Back
Topp