Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå vet jeg ikke om det er foretatt noen forskning på det - men normal fornuft tilsier at mye laptopbruk rett på fanget ikke er bra. (Dette var ikke så sarkastisk ment som det står skrevet, altså!) Jeg kjøpte meg laptop-pute da jeg gikk gravid sist. Kostet 149,- eller noe på IKEA. Og det er absolutt ikke bra for pc'en heller, om ikke det er strålingen som er farlig, å stå på underlag som vanlige stoffputer eller på fanget. Den får ikke puste, og kan smelte (eller forårsake brann).
Så, jeg vet ikke hvor skadelig dette er for barnet - men moralen her er: kjøp en slik pute ment for laptoper med rett hardplast-underlag.
bruker sånn laptop-pute av hardplast med pute under, fordi det er det beste for pc'en, og innbiller meg at det er sikrest i forhold til stråling osv til babyen også.
Jeg så et svar fra lommelegen.no, hvor en mann var redd for at laptopen skulle ødelegge sædkvaliteten hans, legen svarte at man får mer stråling fra bakgrunnstråling fra verdensrommet enn det laptopen kunne danne.
tror ikke laptopen er det som stråler mest rundt oss i hverdagen, tror heller ikke at det har så fryktelig mye å si om den er på fanget eller foran deg på stuebordet,......men det er som nevnt over her, ikke bra for pcen