Farlig med GU....??????

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det flere som har hørt at det er farlig med GU I svangerskapet....??????
Ei vennine av meg nektet og ta mens hun gikk med den minste gutten hennes fordi hun hadde hørt at det KUNNE gå galt.
Jeg fikk Ikkje gu når vi var på første gangskontroll, Spurte Ikkje hvorfor, Men har hørt at Legen min tar Ikkje gu på grunn av sjangsen for at det KAN gå galt.
Er I såh fall glad for at hun lar være og ta det..... [:D]

har hørt noe om d jeg også mener jeg..... men jeg tok GU første legetime...

Er jeg dum eller???? Hva er GU[&:][&:][&:]

ORIGINAL: jippii81

Er jeg dum eller???? Hva er GU[&:][&:][&:]

Gynekologisk Undersøkelse [:)]

e har no tatt et par GU siden e blei gravid..å alt e fint me lille knøttet:) hvis GU er farlig, ville ikke det være det samme som å si at å ha sex i svangerskapet er farlig???

Klart at gynekologisk undersøkelse ikke er farlig, hva måtte vel innvendig ultralyd være da??? Eller sex i svangerskapet for den del??

har ikkje hørt d.
har hørt at alle under 25 år ska ha en gu i svangerskape (legen sa d)
men trur han glømte d, før æ har ikkje hatt

Legen sa til meg det ikke var bra å ta celleprøven for det kunne føre til spontan abort.
Men ville jeg så skulle jeg få. Har ikke tatt noen i mitt svangerskap før nå og da har det vær kun å finne åpning.

Jeg tok celleprøve i uke fire og barnet er høyst levende ennå. Hørte hjerteslag i dag og så det lille nurket på ultralyd i uke 8, så det kan umulig være noen fare knyttet til det å ta en celleprøve for da hadde ikke legen min gjort det. Hun vet at vi har ventet på denne graviditeten i to år!

Så så jeg svarte henne bar på spørsmåle og hvis du leste skrev jeg kun hva legen min sa.
Hvis du mener det svare var så veldig galt må du ta han ikke meg.
Har kansje lært litt at 10 leger da blir det 10 forskjellige svar [;)]

Jeg har også fått beskjed om at celleprøve kan føre til SA, men ikke GU..

Tror ikke celleprøve er farlig, men de pleier ikke å ta det i svangerskapet pga at det ikke er noe de kan gjøre med det så lenge du er gravid uansett. (Hvis det er forandringer, altså) [8|] I allefall det jeg fikk beskjed om av legen

Back
Topp