farlig med for varmt vann?

Lena33

Glad i forumet
hei!her er jeg igjen...[8D]kommer stadig på noe å spørre om.
Jeg lurer på om noen har hørt om det er farlig å dusje med for varmt vann i dusjen?jeg Elsker varmt vann, da kan jeg stå lenge og kose meg......grunnen til at jeg spør om dette er fordi da jeg skulle ha oliver så skulle jeg få prøve det berømte badekaret...jordmor tappet i masse deilig vann og jeg satte meg oppi.......iiiiiiiiikkkkkkk.........det var så kaldt[&:] (etter min mening da...)jeg fikk liksom ikke til å slappe av skikkelig, så jeg spurte om hun ikke kunne ha i litt mer vann så sa hun nei, det kunne ikke være varmere for da kunne babyen bli overopphetet. Så der ble jeg ikke sittende lenge...[8D]tro om det er likedan tidlig i svangerskapet oxo....det blir jo ikke helt det samme som solarium og slikt!?

Hmm... [8|] ELSKER varmt vann jeg og! Håper det ikke gjør noe...

Hei du.
Jeg har lest et sted at det ikke er bra med varme bad i begynnelsen av svangeskapet. Det øker sjansen for abort. Husker ikke helt om det var her, men jeg hadde forhørt meg først hadde jeg vært deg.
Klem

ops..!takk for svar....da var min bekymring ikke grunnløs likevel kansje?skal høre med jordmor neste tirsdag...!!!

uæææ....nå ble jeg også bekymret! elsker å "koke" meg i dysjen.... la oss vite hva jordmoren sier da på tirsdag!?

kommer med info når jeg vet mer ja...[:)]

Hei,
jeg snakket med jordmoren min om dette for ikke mange ukene siden, da jeg trodde jeg hadde "kokt" mitt barn[&:]. Hun sa at det ikke er farlig i det hele tatt. Fostervannet order opp med temperaturen ifht fosteret. Det samme er det ifht brystmelk. Denne koker ikke inne i brystene selv om det blir fryktelig varmt!

Kroppen ordner opp for oss[:D], og takk for det!

Puuuh!!![8D]
Nå skal jeg dusje med god samvittighet!

Back
Topp