Farlig informasjon om coronavaksine på forumet?

To be announced

Glad i forumet
September To Remember
Finnes det noen offisiell informasjon fra ledelsen om hva det er lov å dele av falsk og/eller farlig informasjon om Coronavaksinen her
på forumet? Er det fritt fram for alle med fri fantasi?
 
Finnes det noen offisiell informasjon fra ledelsen om hva det er lov å dele av falsk og/eller farlig informasjon om Coronavaksinen her
på forumet? Er det fritt fram for alle med fri fantasi?

Forumet vårt skal ikke brukes til å spre feilinformasjon. Dersom det er veldig upassende innlegg, går det an å melde fra.
 
Forumet vårt skal ikke brukes til å spre feilinformasjon. Dersom det er veldig upassende innlegg, går det an å melde fra.

Det er skrekkelig mye å ta tak i, flere måneder tilbake.
Dette forumet bidrar direkte til å spre falske påstander om vaksinering og flere skriver at de på bakgrunn av det de leser her inne velger å ikke ta vaksine. Jeg synes dere bør ta tak i dette på egen hånd, framfor å legge ansvaret på oss brukere for å rapportere innlegg. En real oppvask. Og sette fram klare retningslinjer. Dette forumet virker å direkte påvirke andelen vaksinering av både barn og voksne i Norge. I negativ forstand. Er dere inneforstått med det?
 
Bare å søke på «3 dose» eller «vaksine» på forumet. Det er sikkert hundrevis nå snart 2 år inn i pandemien.
Jaja, om du sikter til gravide som ikke vil ta, så husk at de ble frarådet dette i starten. Også dem som hadde ønske om bli bli gravide da man var usikre på hvordan det slo ut. Så sånn sett er de gamle trådene rett i den tida de ble skrevet :) ny informasjon har gjort at flere har endret mening, og flere tar den :) at noen fremdeles er skeptiske forstår jeg, og da må de få lov til å drøfte det her inne. Om jeg ser feilinformasjon så legger jeg ved link i den aktuelle tråden om hva som er rett informasjon. Verre er det ikke :)
Btw, jeg har selv tatt vaksine, og jeg syns det er mitt ansvar for å gjøre samfunnet tryggere og en raskere gjenåpning :) 3.dose tar jeg senere i dag :)
 
Back
Topp