Farlig for baby?

Lillemy1980

Flørter med forumet
Jeg har nå fått skikkelig influensa og har mye hjertebank og hurtig puls. Blir nå litt redd at det skal skje noe med baby :dontknow

Det er ikke farlig for baby [emoji177] Men om du får veldig høy feber, kan det være lurt å ta paracet og gjøre det du kan for å få ned feberen [emoji4] riktig god bedring [emoji173]

Det er nok du som får gjennomgå, babyen merker ikke noe av dette. Men som Trultemor28 sier så ta paracet hvis du får høy feber og drikk rikelig!
God bedring!! :)

Hadde influensa sist uke selv, følte meg helt forferdelig, kan ikke huske jeg har vært då dårlig noen gang, bekymret meg også for babyen da jeg ikke fikk i meg noen ting, men heldigvis for meg hadde jeg time hos jordmora rett etter jeg ble frisk, å da fikk jeg lov å se den lille, å alt sto helt fint til med den❤️

Har hørt at gravide står i større fare for å bli veldig syke og evt utvikle andre sykdommer, som bronkitt, som følge av influensa. Sykdommen i seg selv skal ikke være farlig for babyen, men som de andre har sagt er det lurt å følge med på feberen. God bedring! Leit at du er blitt syk og håper du snart blir bedre :)

Jeg har vært syk veldig masse nå, har Paracet når jeg har feber, eller veldig vondt i halsen for å få i meg mat og drikke.

Er ikke farlig i utgangspunktet, men man kan bli mye dårligere som gravid, derfor anbefaler de influensavaksine for gravide etter uke 12.

Jeg har hatt influensa, og nå har jeg halsbetennelse for 3dje gang dette svangerskapet. . Merker jeg blir dårligere og lengre syk nå når jeg er gravid..

Ville eventuelt tatt en tur til legen i morgen dersom du ikke er bedre eller føler deg usikker:)

God bedring♡

Back
Topp