farlig å starte med trening?

kinemorB

Glad i forumet
Er det farlig å småstarte med litt trening nå etter 2 uker?

litt sit-ups å litt sånne enkle øvelser?

noe som kan gå galt da? :)

En ting er å trille tur, men føler ikke det blir skikkelig trening...

treningsstudio blir ikke før jeg føler kroppen er helt med igjen :)

enkle øvelser skal jo gå greit, men ikke sit-ups enda tror jeg, med tanke på at magemusklene dine må trekke seg sammen igjen. jeg fikk klarsignal idag på det, på 6 ukerskontroll

Gå tur i såraskt tempo du orker,meget god trening i det og :-)

Magemusklene skal ikke trenes før etter seks uker siden de må trekke seg sammen :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Magemusklene skal ikke trenes før etter seks uker siden de må trekke seg sammen :-)

Oj, det har ikke jeg visst. Jeg begynte med sit ups for første gang i dag (fire uker), men da skal jeg ikke fortsette med det nei.

Oj, det har ikke jeg visst. Jeg begynte med sit ups for første gang i dag (fire uker), men da skal jeg ikke fortsette med det nei.
De rette magemusklene delte seg jo under fødsel og må derfor få trekke seg sammen igjen, så er vel derfor de fraråder situps og trening som før fram til det er gått ca 6 uker. Men det fins jo øvelser man kan gjøre for magen forde ;) å stå på alle fire og trekke navlen inn og skyte rygg er blandt de, det har jeg gjort etter anbefaling fra fysio. Gjorde denne under svangerskapet og. Ellers så er det bare å Google det, vet det fins ett par øvelser til :-)

Back
Topp