farlig å spise små, grønne larver??

LadyMom

Gift med forumet
Jeg hadde lagt blomkålsuppe nå. Da jeg var ferdig og skulle skylle bollen i vasken så jeg en sånn bitteliten grønn larve som sikkert hadde gjemt seg mellom blomkålet... den så død ut da, etter å ha blitt kokt. Tro om det er farlig å spise slike? Er redd om jeg kanskje kan ha tygd i meg noen ....[:'(]

ånejda! Syns blomkålsuppen var litt ekstra god idag! Har sikkert satt litt god smak i den [:D][;)]

Neida, det er helt sikkert ikke farlig - det er jo en vegetarianerlarve, den er nok proppfull av proteiner og helt harmløs - særlig når den er godt kokt.. om det er apetittlig er en annen sak [;)]

ORIGINAL: Drømmeren

Æsj.. da hadde jeg brekkt meg ihvertfall[:'(]

Jeg også [&:]

ORIGINAL: gullemitt09

Jeg også [&:]

Litt ekstra krydder på maten, godt det [:D]

(personlig hadde jeg nok aldri spist en blomkål igjen)

hehe [:)]
Tror alle får i seg noen av dem i løpet av livet.... bruker å skylle av noen av dem fra kinakålet da jeg lager salat... det kan alltids hende en overser dem... i allefall på restauranter der alt skal skje fort [;)]

Litt ekstra krydder skader vel ikke [:D] Haha..

ORIGINAL: lenemor

Neida, det er helt sikkert ikke farlig - det er jo en vegetarianerlarve, den er nok proppfull av proteiner og helt harmløs - særlig når den er godt kokt.. om det er apetittlig er en annen sak [;)]

Protein-tilskudd [:)] Sikkert kjempesunt både for defg og babyen [;)]

Back
Topp