Farlig å spise moll?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Eller måll, vet ikke helt hvordan det staves. Men her har minsten spist masse måll, mens jeg var opptatt med et ærend. Er det farlig...skjønner ikke at de klarer å spise det, må jo smake vondt.

Noen som vet?[8|]

Mener du jord? [:)]

Vet desverre ikke hva moll eller måll er..?

Hehe jord...[8D] vi sier måll her i rogaland...som jeg vet om, men ja jord[8D]

Sier moll jeg og.. Med skikkelig tjukk l.. [8D]

Vil ikke tro at det er farlig altså, så lenge den ikke er tilsatt noe farlig?

Gi en del å drikke, det går nok bra!

Nei tror nok ikke det. På den "giftsplakaten" som jeg fikk av HS sto det f.eks at sigarettetobakk ikke var farlig engang... så da tviler jeg på at mold/jord er det[:D]

Kan jeg ikke tenke meg. Tenk bare på hvor mye sand de får i seg i bhg osv. Fortsatt ingen som har tatt kvelden av det.
Men det er jo såklart ikke noe særlig om det er kattebæsj og sånn i jorda da.. Det kan jo være en ting å sjekke..?

Det var fra en stueplante, så da går det nok bra [:D]

Tipper det ikke er så farlig i og med at det var måll fra en stueplante.

ORIGINAL: Vesle_mor

Det var fra en stueplante, så da går det nok bra [:D]

vesla mi har spist både mold(som det skrives) og sand, og klart seg heilt fint[:D][:D][:D]

Jord, gjørme og slikt har de faktisk bare godt av å spise. Sier ikke at man skal legge det på tallerkenen demss men det er masse næring og vitaminer i det.

ORIGINAL: Badeand*

Jord, gjørme og slikt har de faktisk bare godt av å spise. Sier ikke at man skal legge det på tallerkenen demss men det er masse næring og vitaminer i det.

Takk, det var faktisk litt greit å vite, merker alltid at jeg får hetta når han spiser MOLD [8D] Alt jeg lærer i dag på BV...

kan jeg aldrig tro...så sant den ikke er tilsatt noe gidtig,hvor spiste han mollen?barn spiser jo så mye rart fra bakken at det går nok bra[:D][:'(]

Back
Topp