Farlig å spise lite?

Majjj89

Betatt av forumet
Eier rett og slett ikke matlyst for tida.. også kan det gå til langt utpå dagen før jeg spiser første måltidet. og så spiser jeg kanskje bare 3 gang for dagen. kan det være farlig for utviklingen av babyen ? vet jo at det ikke er helt bra, men kan det skje noe ille der inne med den lille ? :s

Jeg har nettopp inntatt mitt første måltid nå, jeg har vært oppe siden kl 10. JEg spiser mindre å det har jeg merka ved at jeg har gått ned 2-3 kg

Ja jeg spiser også mitt første måltid akkurat nå. er så kvalm, så ingen mat som frister :s
var bare redd for at det går utover utviklingen, og at ungen ikke får noe næring liksom.

Nei det er ikke farlig! Det er farlig å IKKE spise, men ikke å spise lite...

Jeg har knapt orket å spise de første 4 mnd i de to tidligere svangerskapene mine, men barna har vært normale når de ble født! [:D]

ORIGINAL: Wibe^

Nei det er ikke farlig! Det er farlig å IKKE spise, men ikke å spise lite...

Jeg har knapt orket å spise de første 4 mnd i de to tidligere svangerskapene mine, men barna har vært normale når de ble født! [:D]

Ok [:D] bra å høre, så slipper jeg å bekymre meg for det [:)]

takk for spørsmåle.. har egentli lurt på d sjøl.. e spise 1 - 2 måltid per dag.. klare ikke mer.. men bra å få vite at d ikke e gale.. ska nevne til legen min når e skal dit at e spise lite.. så da vil vell han si ifra når d blir kritisk?

Back
Topp