Farlig å puste inn lecastøv?

Jeabea

Forelsket i forumet
Vi driver å river en vegg nede, og det støver no sinnsykt. Vi har prøvd så godt det lar seg gjøre å tette resten av huset. Men merker og ser at det har kommet seg opp til 2 egt jeg er i.. merker jeg puster inn støvet, er dette farlig? Er langt ifra så mye som ved område dem river, men det blir jo litt over lengre tid...

Vi driver å river en vegg nede, og det støver no sinnsykt. Vi har prøvd så godt det lar seg gjøre å tette resten av huset. Men merker og ser at det har kommet seg opp til 2 egt jeg er i.. merker jeg puster inn støvet, er dette farlig? Er langt ifra så mye som ved område dem river, men det blir jo litt over lengre tid...
Aner ikke om det er farlig jeg, men er ubehagelig å puste inn. Jeg kjøpte en støvmaske på jula da vi begynte å rive+bygge nytt hus. Veldig greit å slippe støv fra mur og isolasjon.

Ja, men siden det ikke er de største mengdene så syntes jeg det blir så dumt å sitte med maske å se på tv :p hehe, men får sette på en om det ikke blir bedre☺

Vi bodde jo ikke oppi det, så jeg hadde bare på maska når vi holdt på å rive og bygge

Back
Topp