Farlig å hoste?

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
jeg hoster så kraftig at jeg føler alt revner. Blir så redd og bekymret. Har ikke feber. Kan kraftig hosting skade fosteret?
 
Sniker. «Revne» følelsen er nok bare ligamentsmerter, og er helt ufarlig :) Veldig vanlig å kjenne det godt ved hosting og nysing.
 
jeg hoster så kraftig at jeg føler alt revner. Blir så redd og bekymret. Har ikke feber. Kan kraftig hosting skade fosteret?

Sniker
Nei det går helt fint. Husk at kroppen din er laget for å bli gravid og bære frem barnet. Det betyr at frøet er veldig godt beskyttet og det skal mer til enn hosting for at det er farlig heldigvis.
Du kan dog kjenne at det strekker i ligamentbåndene når du er gravid og hoster, det er ikke så behagelig. Jeg synes det hjelper å bøye meg litt fremover mens jeg hoster.
 
Men er det normalt å ha hengende ubehag/smerte igjen etter hostinga? Som om det har skjedd noe?
 
Ja, man kjenner smerter ved hosting og nysing. Helt helt heeeelt ufarlig! ☺️❤️
Skjønner at du er litt nervøs? Jeg forstår deg godt, var nervøs første graviditet selv. Det er bra du spør, slik at vi kan hjelpe/trygge deg iallefall. Klem
 
Ja, man kjenner smerter ved hosting og nysing. Helt helt heeeelt ufarlig! ☺️❤️
Skjønner at du er litt nervøs? Jeg forstår deg godt, var nervøs første graviditet selv. Det er bra du spør, slik at vi kan hjelpe/trygge deg iallefall. Klem
Ja veldig nervøs når jeg opplever ting for første gang. Er så redd for å miste for jeg hadde SA for 7 mnd tilbake og ble ikke gravid igjen før nå. Føler det er så betryggende å komme hit å spørre dere som erfarne ❤️❤️
 
Ja veldig nervøs når jeg opplever ting for første gang. Er så redd for å miste for jeg hadde SA for 7 mnd tilbake og ble ikke gravid igjen før nå. Føler det er så betryggende å komme hit å spørre dere som erfarne ❤️❤️

Forstår deg godt! ❤️ Jeg har også hatt SA, to ganger, men så fikk jeg en velskapt frøken som nå er 4 år og ligger i senga si søtt og sover. Husker jeg var veldig nervøs selv, og spurte mye her inne selv. Til god hjelp ☺️ Jordmor er også super å ha når man begynner å gå dit❤️
 
Forstår deg godt! ❤️ Jeg har også hatt SA, to ganger, men så fikk jeg en velskapt frøken som nå er 4 år og ligger i senga si søtt og sover. Husker jeg var veldig nervøs selv, og spurte mye her inne selv. Til god hjelp ☺️ Jordmor er også super å ha når man begynner å gå dit❤️
Åå så koselig ❤️❤️❤️❤️
Ja gleder meg til det. Må bare finne ut av hvor jeg tilhører. Har nettopp flyttet og har null peiling hehe
 
Back
Topp