Farging/striping av hår under sv.skap

stjernebarn

Forelsket i forumet
Noen som vet om det finnes striper eller farger som ikke er skadelige for fosteret? Har prøvd å google men det står så mye forskjellig der. Hva bør en evt. ta hensyn til? Er det noe i å vente til etter uke 12 feks?

Det tenker jeg egentlig ikke så mye på da det er så mye bedre produkter og utlufting i salonger osv. :) Tenker at det skal gå helt fint å farge håret :) eventuelt hør i frisørsalongen.

Jeg stresser ikke med dette, jobbet som frisør sist jeg var gravid, og stod å farget håret til kundene daglig :) alle salonger har god ventilasjon.

Jeg husker dette ble diskutert da jeg var gravid sist i 2012 og mener konklusjonen var at det var ok hos frisøren. Jeg skal til frisøren på lørdag og gleder meg, altfor lenge siden sist! Men jeg kommer til å be om en farge som er særs lik min egen for å skjule etterveksten fremover, for det blir ikke like ofte frisørbesøk nå fremover. Og jeg har ganske kort frisyre som trenger ofte vedlikehold, så den skal også endres litt på nå. Er kjekt med langt hår man bare kan slenge i hestehale utover svangerskapet, i fødsel og i tiden etterpå. Så får jeg heller føle meg mer fancy i hårveien når baby blir litt større :)

Er det bare frisøren som kan gjøre det? Kan jeg ikke gjøre det hjemme? Eventuelt få en jeg kjenner til å gjøre det?

tror hjemmefarging også går greit. Produktene har blitt myyye mildere enn det de var før i tiden..

Jeg velger å gå til grønn frisør da produktene er mindre skadelig på alle måter :happy:også slipper jeg som regel å få migrene siden det er mindre lukt der enn hos vanlige salonger.

Back
Topp