Farging. Reaksjon hos barnet?

Mamma til G

Betatt av forumet
VIP
Vurderer å farge håret. Ikke helt drastisk, men er i tvil på om 1 åringen vil reagere.. ikke kjenne meg igjen eller lignende. noen erfaringer?

Alltid farget og stripet håret. Aldri vært noen negativ reaksjon her.

Babyen kjente først ikke igjen pappaen da han barberte vekk barten :hilarious: men det gikk over etter en halvtime, så tror en ettåring vil kunne vende seg til ny hårfarge ganske raskt

Vurderer å farge håret. Ikke helt drastisk, men er i tvil på om 1 åringen vil reagere.. ikke kjenne meg igjen eller lignende. noen erfaringer?
Har gått fra helt mørkt til helt blond, lille merket det ikke engang når hun var rundt året:hilarious: Nå når hun snart blir 3 ser hun "rart" på meg om jeg har en kvise:p

Vet om flere som farger både rødt, grønt, blått, lilla osv. Aldri vært noe negativ reaksjon fra barnet så jeg tenker, kjør på!

Ikke noe problem det. gjort mange ganger.
Det er mer vanlig ved fjerning av fult skjegg, da det er en del av ansiktet.

Jeg shavet bort alt det lange håret da eldste var rundt året. Det ble knapt lagt merke til, strøk meg bare en gang over hodet og smilte litt, så var vi ferdige med den saken. Da pappaen barberte bort skjegget derimot, da ble det full baluba og skrekkslagen unge :hilarious:

Back
Topp