Farging/bleiking

maays91

Andre møte med forumet
Hvordan gjør dere det ang. farging og bleiking av hår under svangerskapet? Jeg var brunette ifjord og skulle ha det lyst. Jeg begynte hos frisøren og nå dem siste gangene har jeg bleket håret selv og da har det blitt den grålige fargen jeg vil ha. Men må ta etterveksten og har kjøpt farge (?) Har også tenkt å hatt brune striper etterhvert. Hva gjør dere? Jeg har hørt så my forskjellig ang det med farging osv under svangerskapet..

Jeg farget ettervekst hver mnd som vanlig.. men hadde døra på badet oppe for er ganske stram lukt.., men det er ikke no farlig å gjøre det med tanke på graviditeten... Var før det var slik..eh.. ting i hårfargen som kunne være "farlig", men det skal ikke være i dagens hårfarger :)

Men ang å bleike vet jeg ikke..

Takk :) Er bare etterveksten jeg også må ta, så tror og håper det vil gå greit :)

Det er selvsagt greit. Hvis ikke farging/ bleking hadde vært greit, hadde du aldri sett gravide frisører på jobb. 

Hjemmefarge er derimot mye sterkere og bygget opp på en helt annen måte. Jeg ville gjort det hos frisør. 

Back
Topp