Farging av tøy..

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Noen som vet hvor jeg kan få tak i farge til stoff?? Bestilte jo bæresjal fra ebay, men glemte helt bort å si ifra hvilken farge jeg skulle ha. Så i går kom et knall Rosa bæresjal :-P hehe

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

De fleste hobbybutikker har vel dette tror jeg. F.eks. panduro osv..

Vil du ikke ha knall rosa til gutten din altså :p hehe :taunt014

stoff og stil og de fleste hobbybutikker og håndarbeidsbutikker..

hva slags sjal har du bestilt ? har aldri prøvd det før og er litt nysgjerrig på det ;)

Men vil du ikke heller sende det i retur da??? Og få byttet det ?? Min erfaring er at det er en del gris med farging, ikke alltid det blir gjevnt og at det farger av selv om en vasker det mange ganger.... ???

Men vil du ikke heller sende det i retur da??? Og få byttet det ?? Min erfaring er at det er en del gris med farging, ikke alltid det blir gjevnt og at det farger av selv om en vasker det mange ganger.... ???

Tror ikke jeg gidder å ta meg bryet med å sende tilbake :-P har alldri prøvd å farge noe før jeg...

De fleste hobbybutikker har vel dette tror jeg. F.eks. panduro osv..

Vil du ikke ha knall rosa til gutten din altså :p hehe :taunt014
Hehe, jeg blåser egentlig i det. Men om jeg skal få gubben til å bruke d så kan d ikke vere rosa :-P

Tror ikke jeg gidder å ta meg bryet med å sende tilbake :p har alldri prøvd å farge noe før jeg...

Ønsker deg lykke til hvertfall. Håper du får det bedre til enn meg. Pass på at du får rett farge til rett stoff. Finnes for bomull og ull, silke osv. Så les godt på boksen og på tøyet så du vet at det er match. Har en del å si for resultatet ;-)

Ønsker deg lykke til hvertfall. Håper du får det bedre til enn meg. Pass på at du får rett farge til rett stoff. Finnes for bomull og ull, silke osv. Så les godt på boksen og på tøyet så du vet at det er match. Har en del å si for resultatet ;-)

Hehe, takk :-P får se hva jeg gjør. Kanskje jeg bare bestiller nytt som gubben kan bruke :-P hehe

Back
Topp