Farging av hår

caracara

Forumet er livet
Det er jammen meg mye som må tenkes gjennom nå [:)] Har dere noen betenkeligheter med å farge håret? Leste en plass at det kunne være skadelig ett-eller-annet[:-] Synspunkter? Det er en slektning som tar det som en selvfølge med full make-over, selv om jeg bare spurte om klipping [:D] Det er hos frisør det er snakk om.

Heisann :)
selv så har jeg sluttet å farge håret men dette var leeeenge før jeg ble gravid.. ville bare ha min farge tilbake :)
men venninnen min må farge håret og hun er 20 uker på vei og ikke no problem med det sa hun..
men hun kjøpte farge uten amoniakk.. [:)]

Har hørt at du ikke ska bleke håret når du er gravid for det er mye sterkere.. men aner ikke om det stemmer da[8|]

Du kan spørre henne [:)] Frisører er nok vant med slike spørsmål fra gravide.

Jeg tror ikke det skal være noe problem[:)]

Men hun skal jo ikke vite noe, FruFruktbar [:D][;)] Kanskje jeg må holde meg unna bleiking, da... Eller insistere på å beholde ettervekst, fordi den er så fin [:)]

ORIGINAL: lille snegle

Men hun skal jo ikke vite noe, FruFruktbar [:D][;)] Kanskje jeg må holde meg unna bleiking, da... Eller insistere på å beholde ettervekst, fordi den er så fin [:)]

hehe.. ettervekst er jo IN da [8D] søk litt på nettet om det du [:)] eller ring en annen frisør og spør :)
er det ikke noen her inne som er frisører? hehe. [;)]

jeg spurte frisøren min om dette sist gang jeg var hos frisøren..
og hun sa at man kan farge håret..men ikke bleiking..siden det er mye sterkere..også uten ammoniakk da:)

Oooh, yes, nå er jeg med[:D]

Farga håret idag jeg.... [&:] Vises ikke heller, så det var skikkelig waste of time and money. Trodde håret liksom skulle bli lysere, men neida! Ble likens, bare med litt jevnere farge. Teit[>:]

Noen som vet om en hårfarge som er uten amoniakk da? Farger håret blondt [;)]

Det er jammen meg mye som må tenkes gjennom nå [:)] Har dere noen betenkeligheter med å farge håret? Leste en plass at det kunne være skadelig ett-eller-annet[:-] Synspunkter? Det er en slektning som tar det som en selvfølge med full make-over, selv om jeg bare spurte om klipping [:D] Det er hos frisør det er snakk om.

Er frisør og det jeg sier til mine kunder er: Alt med måte[;)]

Farger/striper du det et par ganger i løpet av graviditeten? ikke noe problem i det hele tatt.
Eneste en frisør ikke kan garantere er resultatet av det, da et sv. skap gjør noe med hormonene i kroppen vår[;)]

Så, farg /strip håret ditt med good samvittighet og føl deg frech på håret.
Legg opp den siste turen til frisøren rett før du skal føde, så føler du kanskje deg litt bedre[:)]

Håper det hjalp litt?

Back
Topp