Farging av hår

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hat veldig lyst å endre farge på håret :p har i mane år bare farget det svart å det er litt kjedelig :/
Så vurderer noe annet :) men for at jeg skal kunne få en mørk lilla foreksempel går det? :)
Vill helfarge siden jeg tross alt er grå å det er derfor det blir farget :p

Håret må avfarges. Det er vanskelig å endre hårfarge når man har farget det mørkt, men lykke til! Knæsje farger er dritkult!

Vet du om det tar lang tid? :)
Avfarging bør gjøres over lenger tid for å minimere skaden på håret, og det er det de fleste frisører velger å gjøre. Så ja, det tar litt tid.

Jeg vet ikke pris da jeg aldri har betalt for avfarging. Men det tok fryktelig lang tid. Jeg gikk fra sort til min naturlige hårfarge som er rød og det var ikke bare enkelt :P
Hehe kan tenke meg det tar lang tid :/ jeg vill jo ikke bli så mye lysere så jeg har ett lite håp om at det ikke blir så fryktelig dyrt :p

Ja det går! :) farget nettopp tuppene/halve håret lilla, bleika det bare såpass at fargen viser... Men er mer omfattende med hele hodet da :p dessverre sitter ikke fargen så lenge, har blitt mer rødaktig nå.

Men ta det med frisør! :)

Jeg hadde ca sånn lillafarge + sort. Ville endre til kun lilla, begynte å farge etterveksten med den så ble alt lilla til slutt. Gikk ikke an å farge lilla over sort. Kan kanskje gå med avfarging først da.

Back
Topp