Farging av hår!

marami

Andre møte med forumet
Hei er det sant at det er farlig og farge håret under svangerskapet?
 
nope det er ikke farlig, jeg gjorde det 2 ganger hos frisør under graviditeten
 
Er jo farlige gasser i fargene de bruker,men så lenge de har slike punktavsug så er det nærmest ufarlig...[;)]
 
Er vel ikke direkte farlig, men mye gasser som siver ut da[&:]
 
Og husk at pigmentet i håret kan endre seg ved et svangerskap, og mange opplever å få ujevn farge pga akkurat det...
 
nei det er ikke farlig å farge håret når du er gravid, men fargen kan bli ujevn da, ( er frisør selv, så jeg vet) [:)]
 
du er ikke gravid i hodet!! har bleket håret mange ganger allerede jeg. gjorde det sist også. det gikk greit
 
nei det går dint det så lenge man ikke overdriver selfølgeligt! er ikke vits å sitte i den kvasse lukta til bleking feks.. sånne hjemme farger lukter jo ikke sterkt i det hele og det går ikke i blodet heller så det påvirker ikke ungen i det hele tatt..
 
De gassene som er farlige er de du ikke lukter...Og de puster du inn...
Så her er det kun farging i salong med punktavsug...[;)]
 
Hårfarging KAN være farlig så skjønner ikke at noen tør det når de er gravide. Jeg har aldri farget det mens jeg er gravid. Venter til etter fødselen [;)]
 
Hvis farging av hår når man er gravid hadde vært så farlig som noen tror, hadde frisører aldri i verden fått lov å fortsette og jobbe når de blir gravide. Så jeg ville bare farget i vei jeg.
 
Back
Topp