fargevalg! oransje??

lim@

Blir kjent med forumet

får ikke med tekst !?!?

lurer da på om det her er for "guttete"??
 eller om du kunne brukt denne vognen med de fargene til din jentebaby

Hei.

Synes ikke den er for "guttete" :)
Iallefall ikke etter min bedømmelse :)

trine

Hei.

Synes ikke den er for "guttete" :)
Iallefall ikke etter min bedømmelse :)

trine

Hehe, jeg er ikke rett person å spørre, tror jeg - jeg kjøpte vogn i svart og knallblått til jenta mi :-) Jeg synes godt du kan bruke den vogna til ei jente, ja :-)

Ikke for guttete syns jeg, men jeg liker ikke oransje, så jeg ville ikke hatt den.  Syns egentlig det er for mye mas om jentefarger og guttefarger. Er flere som har sett på dattera mi 2 ganger der hun ligger i sin hvite og blå sparkebukse med blått helseteppe på. "Heldigvis" har hun rosa smokk, så folk skjønner at det er en jente

Syns ikke den var for guttete, men hadde ikke valgt den vognen nei, for det første så liker jeg ikke oransje, og for det andre så liker jeg ikke det merket ;)

Jeg tenker at ei vogn er en såpass investering at den bør kunne brukes til begge kjønn. Eneste vognfargen jeg ikke ville brukt til begge kjønn er vel rosa, evt lys lilla.

Oransje funker sikkert fint det, men ville ikke valgt den fargen selv. Ser for meg at det fort ikke blir fint med andre farger oppi bagen/sportsdelen. Tenker på tepper, poser etc.

Tåkeluren skrev:
Jeg tenker at ei vogn er en såpass investering at den bør kunne brukes til begge kjønn. Eneste vognfargen jeg ikke ville brukt til begge kjønn er vel rosa, evt lys lilla.

Oransje funker sikkert fint det, men ville ikke valgt den fargen selv. Ser for meg at det fort ikke blir fint med andre farger oppi bagen/sportsdelen. Tenker på tepper, poser etc.

det er akuratt det jeg tenker på.... 
rosa og lilla klær/tepper i vognen,- kræsjer litt med oransj :p

Ikke sant. Vi har ei mørk grå vogn med svart på som ble brukt til poden for 5 år siden, funket strålende uansett hva jeg hadde oppi vogna og nå skal den taes frem og brukes til tuppa i magen. Og det vil fortsatt funke utmerket uansett hva jeg har i vogna

Hvis det er den vogna på bildet over, så vil jeg jo ikke kalle den oransj selv om den har en oransj stripe.. Tror aldri jeg vill ha tenkt på at tepper ol ikke matcher den ene stripa, ville heller tenkt på brun og beige som vogna er.

Men når det er sagt, så synes jeg emmaljunga har så mange fine farger, at jeg hadde nok hatt mange favoritter før denne. Men det er min mening da. :)

jo, men jeg har ikke råd til en NY vogn... her har jeg et supertilbud på en brukt. derfor så usikker :P

Men er det denne vogna? Eller er det en som er heldekkende oransje?

For dersom det er denne vogna så ville jeg slått til. Den lille stripa gjør ingenting for andre farger.

Dersom hele vogna er oransje, og du i og for seg synes at vogna er fin nok OG en god deal. Ja da slår du til på den, også handler du tilbehøret slik at det matcher vogna. Grått, lysegrått, svart, hvitt funker jo fint i vogna og kan bli ganske så tøft. Si at du har en vognpose som ikke matcher oransje så får du bare i et teppe som matcher vogna og legger over. Problemet er løst

Jeg har kremfarga vogn til min gutt, flere syns dette er for jentete, men i dont caare! Syns man skal bruke det man syns er fint jeg;) Hadde ikke reagert på lilla vogn til gutt heller ;) SÅ nei jeg syns ikke den er for guttete!;)

Jeg har kremfarga vogn til min gutt, flere syns dette er for jentete, men i dont caare! Syns man skal bruke det man syns er fint jeg;) Hadde ikke reagert på lilla vogn til gutt heller ;) SÅ nei jeg syns ikke den er for guttete!;)

Jeg ville ikke hatt den selv... men syns den var veldig fin! her har vi rød vogn... å jeg venter nå gutt nr 2. Så farge har ikke noe å si syns jeg!

Back
Topp