fargetema på festen

trolltjora

Elsker forumet
hvilke farger skal dere pynte med?

skal brudebuketten og fargene på festen matche?

jeg er ikke noen pynteperson.. ELLER blomsterperson.. heldigvis skal svigerinna mi lage borddekorasjoner og blomster i kirka[8D]

og siden jeg ikke er noen blomsterperson så finner jeg ikke fine buketter!!!

Vi har mørk lilla, sølv og kremhvit. Jeg er farge-freak etter 3 år med fargelære, så her skal ALT matche [8D] Alt fra invitasjoner og bordpynt til blomster, bryllupskake osv. [:)]

Vi skal ha kremhvitt og sølv [:)] Og blomster buketten og oppsatsene skal vi ha hvite liljer [:)]
oppsatsene skal eg lage selv [:)]

ORIGINAL: stibli

Vi har mørk lilla, sølv og kremhvit. Jeg er farge-freak etter 3 år med fargelære, så her skal ALT matche [8D] Alt fra invitasjoner og bordpynt til blomster, bryllupskake osv. [:)]
dette skal vi også ha, bare at vi har 3 forskjellige lillafarver [:D] knallfint

Vi skal ha mørk lilla, hvitt og sølv.
Har kjøpt inn det meste, men mangler noe.

her blir det hvitt og svart med enkelte burgunder detaljer. blandt annet skal dukene, invitasjoner, bordkort og takkekort være svart[:D] Så blir det burgunder lysfat med hvite kubbelys og et eller annet grønt på som borddekorasjoner istedenfor blomsteroppsatser.

Vi hadde utebryllup i hardagen så eg viste eg ville ha grønt med, så vi hadde lys rosa, lys grønn og litt sølv..

Rødt, rosa og oransje. Fargene skal gå igjen i bukett, blomsteroppsatser og bordkort/bordpynt.

ORIGINAL: Lykkemamma1

ORIGINAL: stibli

dette skal vi også ha, bare at vi har 3 forskjellige lillafarver [:D] knallfint

Vi også [:D] hehe.. Enig med at alt må matche.. Farge freak her å [:)]

Jeg har lyst på svarte duker, men det er jo umulig å finne.................. Fargene jeg vil ha er Mørk lilla, sølv, svart og hvitt/creme.

Hvor og hva har dere kjøpt av pynt????

Bare 3,5 mnd til mitt bryllup... Har ikke klart noe pynt egentlig.....

Back
Topp