farget/bleike håret?

Klarsometegg

blir kjent med forumet :)
*MIA*
Har såååå behov for en frisørtime og litt farging/bleiking av ettervekst. Er dette farlig å gjøre når man er gravid? Noen som vet.. Mener jeg har hørt om at gravide frisører skal være forsiktig, i forhold til å bli utsatt for stoffer ol.

Sniker fra mars. Jeg var hos frisøren forrige uke og farget håret. Gikk fint det.

Eneste frisøren min sa var at fargen kan reagere litt annerledes enn den normalt gjør

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg har forhørt meg om å farge håret hos frisør med både fastlegen min,jordmor siri (hun på den nettsiden)+ en helsesøster.Alle sa at det gikk helt fint!Fastlegen min lo til og med litt av meg når jeg spurte om det var farlig for frøet i magen ;)Jeg var hos frisøren selv i forrige uke å farget ;)

Takk for svar! :) forstår at du har undersøkt saken grundig Hønemor ;-) da blir det frisørtime på meg :) jippi!

Sniker litt. .

Det er ytre påvirkning, så gjør ikke noe skade:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Danske helsemyndigheter anbefaler ikke å farge håret under graviditeten, men de fleste gjør det jo for det... :) ikke jeg da, men full respekt og forståelse for alle som gjør det!

Ikke noe problem å farge håret i svangerskapet vil jeg tro, har ikke vært det for meg iallefall.

At gravide frisører burde tenke litt over stoffene de er borti, er vel fordi de er i kontakt med/inhalerer
stoffene i 9 mnd, det er noe annet enn å farge håret 1-4 ganger i svangerskapet.

Back
Topp