Fargerik sommergarderobe til snuppa

Mavir

Elsker forumet

Str: 104/110

Mønster: eget
Stoffer: Cetho, Textart og Printknits

Veldig fornøyd med passformen på singlettene, og så morsomme å sy. Skal nok minske og forstørre mønsteret etterhvert når jeg får tid. :)

Så fine og sommerlige

Knallfine singletter og t-skjorte! Og ikke minst utrolig stilige stoffer!

Råfine!

kjempe fine! Likte stoffene

Kjempefine klær!

Jeg skal kjøpe meg symaskin i morgen og bestille stoffer på nettet og sy klær til barna mine fremover selv, for jeg liker sjelden noe av det som finnes i butikkene, også syns jeg det er så koselig med hjemmelaga... ;)

Kan jeg spørre om et par ting?
Hva heter det (elastiske?)du bruker til kantene?
Og har du tips til hvor jeg kan finne rib til bukser, i knæsje farger?
Hvor har du bestilt merkelappene dine?

Mvh B

Oonagh skrev:
Kjempefine klær!

Jeg skal kjøpe meg symaskin i morgen og bestille stoffer på nettet og sy klær til barna mine fremover selv, for jeg liker sjelden noe av det som finnes i butikkene, også syns jeg det er så koselig med hjemmelaga... ;)

Mvh B

Det jag bruker til kantene her heter interlock og er kjøpt hos cetho og på printknits studio.

Ribb kjøper jeg på S&S og på stofstedet.

Merkelappene er kjøpt her:
http://shop.ebay.com/wooowdeal/m.html

:)

Mavir skrev:
Oonagh skrev:
Kjempefine klær!

Mvh B

Det jag bruker til kantene her heter interlock og er kjøpt hos cetho og på printknits studio.

Ribb kjøper jeg på S&S og på stofstedet.

Merkelappene er kjøpt her:
http://shop.ebay.com/wooowdeal/m.html

:)

Hmm må du klippe det til da? Eller finnes det som "stretch"-kantebånd? Jeg har vært på sybutikken og spurt, men det har de kun ting og tang og peil på quilting... :(
Synes det er så fint med kontrastkanter i artige farger, men har ikke funnet noe, siden jeg leter etter tøyelig kantebånd... 
Takk for svar forresten!

Oonagh skrev:

Hmm må du klippe det til da? Eller finnes det som "stretch"-kantebånd? Jeg har vært på sybutikken og spurt, men det har de kun ting og tang og peil på quilting... :(
Synes det er så fint med kontrastkanter i artige farger, men har ikke funnet noe, siden jeg leter etter tøyelig kantebånd... 
Takk for svar forresten!

Jeg bruker skjærematten og rullekniven og lager strimler selv ja. :)

Back
Topp