Farger til soverom

Entil

Elsker forumet
Sitter og funderer litt her før jeg hiver meg rundt og begynner å rydde garderoben til maling og nye møbler...

Vi skal lage oss et nytt soverom til oss selv i en del av kjellerstua. Rommet blir bittelite. Ikke plass til stort mer enn senga vår og dørene til garderoberommet vegg-i-vegg og ut i kjellerstua.

Vi har caffè latte og mørkt grått listverk i resten av huset, og lyse fliser på veggene og mørke grå på gulvet på badet vegg-i-vegg med disse rommene.
Hadde litt lyst til å prøve med andre farger på soverommet og i garderoben uten å gå for langt fra lyst og grått som vi har ellers.
Også leker jeg litt med tanken på en kontrastvegg på soverommet for å få det til å se litt større ut....[8|]
Tenkte kanskje å bruke grått med litt lilla i - i retning lys aubergine, kanskje (?) på kontrastveggen og en helt lys på resten.

Fargeforslag anyone???

jeg var og tittet på farger her forleden og fant en som het delikat fra lady now. den likte jeg godt. ellers er min favoritt "mild" fra flugger>:) elsker den, lys og deilig

ORIGINAL: stineliten

jeg var og tittet på farger her forleden og fant en som het delikat fra lady now. den likte jeg godt. ellers er min favoritt "mild" fra flugger>:) elsker den, lys og deilig

Delikat kikket jeg også på. Den så veldig fin ut[:)]
Må sjekke den andre også! Takk for tips[;)]

Min favoritt som soveromsfarge er definitivt Lady 3154 "Drøm". Malte den på soverommet der vi bodde før og fikk en drøm av et soverom[:)] 

ORIGINAL: MomToBe

Min favoritt som soveromsfarge er definitivt Lady 3154 "Drøm". Malte den på soverommet der vi bodde før og fikk en drøm av et soverom[:)] 

Den så jeg også på..... Så også fin ut! Blir vanskelig dette, tror jeg[8|]

ORIGINAL: Apple

Lys grå vegger med aubergine-fondvegg hadde vært fint! Lurer på om det var en her inne som hadde brukt akkurat de fargene jeg? [8|]

Da skal jeg lete litt i gamle tråder etterhvert! Tror også det kunne blitt fint...
Sliter vell egentlig mest med å finne riktig nyanse på den lyse fargen. Men må nok ta en tur på fargehandelen i morra. Er ofte lettere å se fargene sammen der enn på pc`n...

Back
Topp