Farger til dåp

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Skal ha dåp til jente hvor lokalet er rødt og trefarget. Ser derfor for med at FOR rosa blir skikkelig kræsj i forhold til lokalet. Noen tips til hvordan jeg kan gjøre det? Eventuelt om lys rosa eller gammelrosa blir finest??? Tenker litt alle sånn som
ImageUploadedByBV Forum1452436003.845017.jpg
ImageUploadedByBV Forum1452436016.668284.jpg

Blir det helt kræsj tro?

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1452435987.770722.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1452435987.770722.jpg
    96,3 KB · Visninger: 54
Last edited:
Tror det kan bli fibt uansett jeg. Hadde alle skullet tilpasse pynten etter lokalene de var i hadde det blitt mye rart rundtom :-) Vi hadde riktignok rødt/svart/naturfarger til vår jente, men så hadde ho navnfest, det var i mai og vi hadde det ute i hagen, og ho var ett år gammel, så vi tok tema litt mer etter hennes personlighet :)

I bryllupet mitt så var det røde stoler! Vi hadde lille som fargetema, med hvit duk og lilla løper og lilla blomster! Gikk fint det! Ingen som tenkte på de røde stolene fordi folk satt i de :p

Legg til bittelitt rødt og rødrosa for å knytte det sammen i nyanser? Et par mørkere roser i en stor bukett? Saft I glassflasker? Hjerte eller marihøne på menykortet? Hent inspirasjon fra hagebilder med røde hus?

Er lokalet veldig rødt ville jeg valgt røde roser og andre blomster i lys rød og rosafarge som passer til de røde rosene, samt røde detaljer. Bare rødt og hvitt kan fort bli for julete da :p

Back
Topp