Farger til barnerommet

MammaLene

Andre møte med forumet
Her er vi i gang med å pusse opp rommet til den lille prinsessen. Men er så usikre på hvilken farge vi skal velge på veggene. Mannen ønsker ikke en helt rosa farge så da er det utelukket. Men har sett på Jotun sin Soft Skin og synes den er ganske fin. Noen tips?

Poppis med minty breeze.. synes litt lune grønnfarger er nydelige.. men sjekk ut jotun lady fargeblogg.. der står det masse om farger og tips om hva som passer til hva osv!

Vi valgte to vegger med retroblå og to med hvit på barnerommet, men vi er veldig glade i blått da.

Warm blush, eller dusty rose har jeg sett på. Var også ei jeg kom over på instagram som hadde en farge som het brandy snaps fra (olympic?) som så utrolig fin ut[emoji5]

Vi har malt rommet hvit med en blå vegg[emoji4] syns det ble fint[emoji16]

Jeg blir ikke å lage om gjesterommet til barnerom før den lille er 1 år. Han sover på vårt rom fram til da, men går for hvit også vegg som bryter med farge. Gjerne en dus fin grønnfarge

Så ikke deg gjaldt rosa[emoji23] Elsker roooosa[emoji16][emoji119][emoji175][emoji119] Fargevalg vet jeg dog ikke med.

Her er vi i gang med å pusse opp rommet til den lille prinsessen. Men er så usikre på hvilken farge vi skal velge på veggene. Mannen ønsker ikke en helt rosa farge så da er det utelukket. Men har sett på Jotun sin Soft Skin og synes den er ganske fin. Noen tips?
Jeg har også sett på soft skin, synes den er veldig fin :shy: Liker også generelt duse farger. :)

Spørs jo hva du liker. Vi har to hvite vegger hvor det er panel og to vegger som er malt i lys aubergine til minste. Eldste sitt rom er lys rosa panel :happy:

Jeg synes det er fint med litt sånn dus gammelrosa og en kontrastvegg i grått [emoji4] Blir nok det vi kommer til å ha her [emoji4][emoji178]

Back
Topp