Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes alt som er å oppdrive i butikker av sett til nyfødte (størrelse 50), kun er i rosa, blå eller hvit. Noen som vet om noe som er i lilla?
Jeg har kjøpt noe lilla fra Nameit Lilla body og bukse i allefall. Synes å huske at de hadde sparkebukse også.
Har merket det samme selv.. Hvitt, brunt/beige, rosa eller blått.. Kjedelig i lengden
Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app
Jeg skal nok innom Name It igjen snart, men sist synes jeg også det meste bare var i rosa eller hvitt. Jeg vil ha nusselige klær i lilla, men det virker ikke å være å oppdrive :/
Jeg er veldig glad i naturfarger og liker godt newbie-kolleksjonen til Kappahl da Men jeg ville ikke bare ha det eller rosa...
Helt enig
Var noe gult der også men da hadde jeg daua!
Alle snakker om alle de nusselige babyklærne de ser men jeg finner nesten ingen :/ Og de i grått/ brunt er ofte til gutter.... Lei rosa allerede! Håper det kommer mye fint til høsten (venter september baby selv )
Sniker litt
Name it har også en dus mintgrønn kolleksjon til jenter - veldig fin!
<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3
Jeg synes alt som er å oppdrive i butikker av sett til nyfødte (størrelse 50), kun er i rosa, blå eller hvit. Noen som vet om noe som er i lilla?
Eg har kjøpt lilla sparkebukse og lilla body på name it!
Mamma kjøpte ei lilla bukse!
Fant ikkje str 50 så eg kjøpte 56, kan jo være at dem va fri!
På nettbutikken har dem samme serien, men da kun i rosa eller rød!
Fant en anna butikk 1 times kjøring unna her som hadde lilla kjole i samme serien som sparkebuksa og aaaangre såååå på at eg ikkje kjøpte den....
Det va ikkje en name it butikk, men dem hadde klær fra name it, der fant eg åsså nyyydelig tynne nyfødt luer i lilla
Dilla på lilla her.... Åsså har eg ei rosa prinsessa på 6 år så du kan vell trygt si at vi har fått vårres dose me rosa
Ja, jeg skal nok finne noe etterhvert. Jeg har enda noen måneder å lete på
Jeg har brukt mye lilla på vår eldste også, så hun har mange utedresser og sånt som er lilla. Men de minste klærne, den gang som nå, var det lite lilla. I hvert fall ting som jeg syntes var lilla og fint. Vår jente på tre år foretrekker dessverre også rosa Det er ikke noe galt, men det blir bare for mye av det gode av og til synes jeg
Ja! Jeg liker godt jordfarger, spesielt Kappahl har den fine newbie-kolleksjonen med duse farger. Men som du sier, det blir kjedelig i lengden
Syns også den newbie-kolleksjonen er kjempefin Men kunne tenkt meg noen plagg i fine farger for å ha litt å velge i
Sendt fra mobilen.