Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jobbe fullt som frisør og har stått med farging/bleiking igjennom heila svangerskapet. Har farga håret mitt sjøl og. Går heilt fint! Ein ska jo leva nokelunde normalt
Jeg har ikke gjort det, men denne gangen ga jeg blanke og startet å spare til min naturlige hårfarge før jeg ble gravid. Så fortsetter på det, sliter såpass med kvalmen at jeg hadde ikke farget det uansett da...
Har farget/Stripet håret tre ganger til frisør iløpet av svangerskapet+ ett par runder med farging av ettervekst hjemme..
Har termin på tirsdag, å kan ikke tenke meg at det har gitt noen skade på bebis i magen
Kan Være greit å vente til 1 trimester er overstått leste dette på en app. Ellers ville æ personlig dratt til frisør da man som gravid får reaksjoner på ting man tidligere tålte helt fint. .! ☺ å syoss e kanskje et av de "verste" da d e ikke mye mildt. Kjøp farge på helsekost eller hos frisør om du vil farge hjemme! Lykke til
Vet ikke om jeg hadde tatt sjangsen
Sist jeg var gravid, ble håret mitt skikkelig misslykket under farging hos frisøren.
Jeg viste ikke da at jeg var gravid, så hverken jeg eller frisøren skjønte noe av den grelle fargen
jeg fikk på håret. Frisøren ble jo helt utav seg, for hun hadde ikke vært borti at hårfargen reagerte sånn før.
Fant ut noen dager senere at jeg var gravid