Farger du håret i sv.skapet?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Overskriften sier vel sitt ;)

JA..etter at frisøren min fant noen GRÅ der oppe for kort tiden siden så er det ikke noe tema å la være :eek:

Jeg har gjort det. Har veldig mørkt (farget) hår så når etterveksten omtrendt nådde ørene syns jeg det var på tide;) Gjør det ikke så ofte som før, men tror ikke det skader barnet. :)

har gjort det en gang dette svangerskapet. Er så heldig å ha grå hår allerede, så da det begynte å bli veldig synlig, så syns jeg det måtte til... men er generelt litt skeptisk til alt når jeg er gravid, så gjør ikke noe uten å tenke nøye over hva jeg gjør. De sier jo at farging er trygt da, og inneholder ikke lenger ammoniakk...

Har ikke gjort det til nå i dette svangerskapet, men det er vel egentlig på tide haha :P

Jepp jeg gjør det. Ventet til jeg var ferdig med 12 uker :) Farger ikke like mye som må vel gjøre nå grått hår viser sin ankomst;) Jeg har svart hår så da synes jo de veldig tydelig:)

Jeg har hatt en farge liggende leeeeeeenge nå,har så lyst... Sist var jeg ikke så skeptisk,men det skal jo ikke være farlig da;)

Har ikke gjort det dette svangerskapet, men gjorde det da jeg gikk med sønnen min :)

Har gjort det en gang..Bruker å ha lyse striper på sommerhalvåret, og fant ut at jeg bare måtte gjøre det etter jeg hadde klipt meg sist. Må sikkert farge det en gang til før sommerferien i alle fall, så kan jeg heller vente med flere runder til etter oktober ;-)

Jeg farger :) Små grå som titter frem å vinker hvis ikke. Føler meg ikke vel, hvis jeg ser de. Så her farges det.. Farlig er det heller ikke ;)

Gjorde det sist, men har ikke gjort det enda. Har planer om å friske opp fargen mot sommeren da :) Jeg unngår lyse farger når jeg er gravid, for det takler håret mitt dårlig :(

Planen er å farge i dag, så ja ;) er dessverre så heldig å være beæret med noen grå, så det må til :/

Jepp :) Har gjort det en gang til nå, blir nok et par ganger til før fødsel :) Gjør det vanligvis hjemme med sånn 6-ukers minicolor, men planlegger en laaaaang og deilig tur til frisøren når jeg går ut i perm :D Da skal det klippes og farges i ekte farger + vippefarge. Så blir jeg kanskje liiiitt mer fresh postpartum :P

Spørs om ikke fargen ryker til snart da ja ;)

Jeg har gjort det i mine to første svangerskap, og kommer til å gjøre det snart igjen, måtte bare vente på at noe av håret skulle vokse ut igjen etter sist fødsel :P store deler av luggen forsvant, så da ville jeg ikke farge før håret ser litt tykkere ut :P

Har ikke gjort d, men kommer nok til å gjør d i løpet av svangerskapet :)

Back
Topp