Fargen sand eller sjøsand

linko

Forumet er livet
Noen som har malt veggene med en av de, og har lyst til å legge ut bilder?
Skal male gangen, og usikker på hvilken av de jeg vil ha.

vi har malt stua og kjøkkenet i Sand.. men vi har ikke flytta inn enda så bildene sier liksom ikke så mye.. 

Vi har sjøsand i gangen og stua nede, og den er fanastisk fin. Det er nok den fargen jeg er mest fornøyd med i huset hittil. Har ikke noe bilde akkurat nå, men kan virkelig anbefale fargen. Mange som har vært på besøk har faktisk kommentert den [:)]

Har også sjøsand i entre og vf, og vil anbefale denne.

Takk for svar[:)]

Jeg heller igrunn mot sjøsand, for syns det virker til å være en nyanse grønt i sand. Eller er det bare fargekartet som er litt missvisende kanskje?

Om noen har lyst til å legge ut bilder blir jeg kjempeglad[:D]

Det bildet jeg har som fargen kom best fram på. Dette er Sand, har den i nesten hele leiligheten, å er veldig fornøyd med den[:)]

Takk for at dere deler bilder jenter[:)]. De ser jo utrolig like ut, og like fin farge begge to. Så må nok bare "ellemelle" tilslutt.[:)]

ORIGINAL: linko

Takk for at dere deler bilder jenter[:)]. De ser jo utrolig like ut, og like fin farge begge to. Så må nok bare "ellemelle" tilslutt.[:)]

Sjøsand er litt varmere enn sand, men ellers er de rimelig like! Sand er litt mørkere.

Ganske like farger, sjøsand har bare litt mer rødt i seg, så den er varmere[;)]
har sjøsand på kjøkkenet

ORIGINAL: hirly

vi har malt stua og kjøkkenet i Sand.. men vi har ikke flytta inn enda så bildene sier liksom ikke så mye.. 

Det samme gjelder oss faktisk!! Veldig fin farge!
håper å flytte inn neste helg! Lover bilderas da!

I huset vi bygger har vi sand på kjøkkenet, og sjøsand i stua, begge er veldig fine.
Men jeg synes sand er VELDIG fin da...[:D]

Har malt 2 vegger på kjøkkenet mitt i sand, og er veldig fornøyd. Skal ha den fargen i resten av stuen og.

Har ikke noe bilde enda, da vi er under oppussing og bor i esker så finner ikke kablen

Har sjøsand på stua vår [:)]

Fant to bilder i farten fra bloggen min[:)]

Jeg har sjøsand i gangen og på kjøkkenet, er foreløpig veldig fornøyd. (Er ikke helt ferdig å innrede enda :)

Takk for bilder og svar[:)]
Valget faller på sjøsand. [:)]

Back
Topp