fargen morgendis eller skumring...noen som har den?

CandyMam

Elsker forumet
Holder på å pusser opp soverommet og har slike ferdigplater med mønster, bare at de er umala. Skal nå bestemme farge og lurer litt på grå, og da fargen morgendis.
Noen som har brukt den fargen? Hvordan er den på vegg?
Kanskje noen har bilde å

Og hvilke glansgrad ville dere hatt ?

Tips mottas med takk

Jeg har fargen morgendis, sånn umiddelbart var jeg litt nervøs for jeg hadde ikke fått sett fargen med skikkelig lys i rommet (ventet på elektriker) var redd for at den var litt "død" og trist. Men med godt lys er jeg veldig godt fornøyd. Jeg husker ikke glansgrad eller type maling jeg brukte. Hadde jeg skulle valgt igjen skulle jeg brukt fargen men malt med Lady pure color, har denne malingen i stuen med fargen matrix (åpen stue mot rommet med morgendis). Får en utrolig fin og rolig effekt med den malingen synes jeg (Gorgeous, gorgeous, gorgeous!)

Vi holder på å pusse opp stuen nå, og maler veggene (tapet og panel) i fargen morgendis. Den er helt nydelig
Spesielt til hvite møbler.

Vi bruker glans 15. 

Hmm, er litt usikker, leser at til noen har den et blåskjær i seg, og det vil vi ikke ha. Ser litt på skumring å da...
Skal ikke være lett dette...at vi ikke bare kjøpte ferdigmala plater

Vi har morgendis på kjøkkenet, og der syns jeg den er litt blålig. Men så har vi skumring i den store gangen, og den er nydelig!

Flere med erfaringer? Skal bestemme oss i løpet av dagen, for skal kjøpe maling i morgen.
Begynner nesten å helle mer og mer motskumring....

Vi har morgendis på tak, lister og dør på badet. Jeg synes den ser lilla ut, så jeg er ikke helt fornøyd siden vi skulle ha en lysgrå.

vi har skumring på stua og gangen :) kjempefint farge! passer godt mot både svarte og hvite ting:)

Back
Topp