Rugerpåape2
Elsker forumet
Er det farlig å bruke farge på vipper og body?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint[emoji4] får nevne det for de før de gjør det om det er noe de må ta hensyn til.. Men hadde vært digg da jeg ikke liker å sminke meg, spesielt ikke om sommeren og denne sommeren tåler jeg mindre varme enn før så hvertfall ikke noe vits nå[emoji23][emoji23]De hadde nok ikke gjort det på gravide hvis det var farlig![emoji5]jeg gjorde det på fredag[emoji3]deilig å slippe å se helt vrak ut[emoji23][emoji23]
Tror ikke det er farlig men jeg vet ikke da
De hadde nok ikke gjort det på gravide hvis det var farlig![emoji5]jeg gjorde det på fredag[emoji3]deilig å slippe å se helt vrak ut[emoji23][emoji23]
Hmm.. Kanskje, får spørre hu som skal gjøre det [emoji16]Nei da er det nok ikke farlig, men det er vel kanskje mer dette med at hårene kanskje kan komme til å ikke ta opp fargen riktig eller noe?
Hmm.. Kanskje, får spørre hu som skal gjøre det [emoji16]
Ja[emoji23] ville ikke akkurat matchet håret mitt.[emoji23]Kan sikkert være greit å forhøre seg så man ikke risikerer å ende opp med oransje bryn eller noe, haha
Ja[emoji23] ville ikke akkurat matchet håret mitt.[emoji23]
Hahha! Ja, det tenker jeg meg[emoji23][emoji23][emoji23][emoji6][emoji6]Hehehehehe, blir sikkert fint på fødselbildene det da
Er det farlig å bruke farge på vipper og body?
Så bra [emoji16] da går det nok bra [emoji6] skal i morra så finner det snart ut[emoji23]Jeg farger ihvertfall brynene hjemme, har gått veldig fint mtp hvordan fargen blir [emoji4] Og jeg har omtrent ikke farge på bryn om jeg ikke farger de [emoji28]
Så bra [emoji16] da går det nok bra [emoji6] skal i morra så finner det snart ut[emoji23]
Skal det[emoji4]Du får melde tilbake om hvordan det gikk