Farge vippene med øyenbrynsfarge

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Kan man det? Har kjøpt farge til vippene, men har fått med feil type. Det var ekspeditøren som plukket for meg. Det er Depend øyenbrynsfarge. Jeg skal ikke farge brynene, kun vippene. Går det bra, eller må jeg gå tilbake til butikken med den?

Depend er jo øyenbryn-og vippefarge? Iallefall den typen jeg har brukt i flere år, sett på bruksanvisningen om det er uheldig for øyne? :)

Depend er jo øyenbryn-og vippefarge? Iallefall den typen jeg har brukt i flere år, sett på bruksanvisningen om det er uheldig for øyne? :)
Det står bare at det ikke skal i kontakt med øynene. Jeg har googlet litt, og der de har brukt fargen til begge delene så har det stått vippe og bryn på boksen. På min står det bare bryn :-S

Ville nok spurt om å bytte da ja, er ofte en grunn til at man da ikke skal bruke det på vippene.

Men står det ikke på den til vipper og at man ikke må få det i øynene? Det gjorde jeg en gang, og det var ikke godt:-P

Men står det ikke på den til vipper og at man ikke må få det i øynene? Det gjorde jeg en gang, og det var ikke godt:-P
Jo gjør det, og ja det svir veldig ;)
men siden det ikke står til vipper på den så er det nærliggende å tro at det er en sterkere kjemisk miks som kan være farlig for øyet

Tror ikke jeg hadde tatt sjansen på å brukt den. Ville gått og byttet den:)

Tusen takk for svar. Da bytter jeg den. Vil ikke ta noen sjanse, spesielt siden jeg svir sånn i øynene av slikt uansett.

Back
Topp