Farge på vogn

Caro1

Blir kjent med forumet
MayDay2021
Vi har endelig landet på hvilken vogn vi ønsker å kjøpe, men så var det dette med farge da.. Hva slags farge har/tenker dere?

Selv står jeg mellom sort, mørk grå og beige. Sort er kanskje det mest klassiske, men den vil kanskje falme lett? Noen som har erfaring med beige vogn og flekker? Valgets kval :hilarious:

Jeg er så lei alle standardfarger man ser på vogner over alt. Hadde mest lyst på turkis vogn, men den fargen kom ikke de vognene som var aktuelle i gitt. :shifty:

Med frøkna hadde jeg sjokoladebrun vogn med rosa trekk. Nå har vi valgt oliven grønn med brune skinndetaljer. Stod mellom oliven og grå :rolleyes: Mulig jeg knæsjer den opp med noe artige detaljer på andre måter. "Arvet" en lime grønn dunvognpose til vinteren i det minste :smug::hilarious:

Blir 90% sikkert jente igjen btw.

Vi har mørk grå vogn.
Blir sprita opp med litt freshare fargar på tepper, vognposar og slikt. Sambuar elskar camo, så blir camo regntrekk, sidan han overhode ikkje får lov til å prøve farge vogna :hilarious:

Vi kjøpte en brukt svart Emmaljunga til guttungen. 2014 modell, ikke falmet i fargen. Denne gang har vi Stokke trailz i grey melange, jeg ville egentlig ha svart, men spurte samboer så han også var inkludert i valget. Gode solide materialer falmer ikke så mye med mindre det er i direkte sollys veldig lenge tenker jeg, så gå for den fargen du liker best ;)

Jeg er så lei alle standardfarger man ser på vogner over alt. Hadde mest lyst på turkis vogn, men den fargen kom ikke de vognene som var aktuelle i gitt. :shifty:

Med frøkna hadde jeg sjokoladebrun vogn med rosa trekk. Nå har vi valgt oliven grønn med brune skinndetaljer. Stod mellom oliven og grå :rolleyes: Mulig jeg knæsjer den opp med noe artige detaljer på andre måter. "Arvet" en lime grønn dunvognpose til vinteren i det minste :smug::hilarious:

Blir 90% sikkert jente igjen btw.

Høres fin ut :) Hvilken vogn gikk dere for?

Vi kjøpte mørkeblå britax smile III vi :joyful:

Vi har mørk grå vogn.
Blir sprita opp med litt freshare fargar på tepper, vognposar og slikt. Sambuar elskar camo, så blir camo regntrekk, sidan han overhode ikkje får lov til å prøve farge vogna :hilarious:

Hvis han ender opp med å farge vogna camo, kan du være så snill å dele bilde? :hilarious::)

Nja så lenge den ikke er hvit så...
Har en turkis en fra før, håper jeg finner en vogn det går ann å velge en fin farge i denne gangen også, jeg er ikke særlig gira på noe standard :p

Back
Topp