Farge på vogn.

VårAndreLykke

Betatt av forumet
Vi har gått til innkjøp av en rød vogn, og vi vet ikke hva som gjemmer seg i magen denne gangen. Selv synes jeg at rødt er en ganske kjønnsnøytral farge, hva synes dere?

Vi har rød bag og mørkeblått sportssete etter bamsemumsen og kommer til å bruke det nå også. Synes rødt er veldig nøytralt og fint jeg.

Rødt er kjønnsnøytralt :)

Her lurer jeg veldig på hvilken farge jeg skal velge.. Synes det er så vanskelig!

Rødt er ganske nøytralt det ja..
Vi har en veldig oransje vogn.. Så kjenner man den igjen på kafeer der det er svarte/brune eller blåe vogner.. Hehe

Jeg synes det er kjønnsnøytralt og hadde rødt trekk på vogna til minsten her

Synes absolutt du kan ha rød vogn til gutt! Her ble det brun vogn, men det er rett og slett fordi jeg fikk 3000kr avslag på den. Hadde jeg kunnet velge hadde det nok blitt en annen farge, og det kunne godt vært rød :)

Jeg har svart vogn. Rødt, svart og hvitt er visst de første nyansene barnet liker, så går liksom ikke å bomme på dem :)

jeg vil nå si at rødt er kjønns nøytralt!=)

har ei venninne som visste hun skulle ha jente men hun kjøpte turkis vogn, synes faktisk ikke det gjør noe jeg, babyen bryr seg jo ikke, det er jo opp til vår egen komfort og smak det vell..?=)

jeg vil nå si at rødt er kjønns nøytralt!=)

har ei venninne som visste hun skulle ha jente men hun kjøpte turkis vogn, synes faktisk ikke det gjør noe jeg, babyen bryr seg jo ikke, det er jo opp til vår egen komfort og smak det vell..?=)

Enig med att rødt er ganske kjønnsnøytralt. Men jeg syntes det ikk er så fint med rødt å rosa,eller rødt å lilla og mest av jente ting er jo disse fargenen og ikke rødt. Men alle "gutte" farger passer jo til rødt da. Jeg har selv brun vogn for den går til alle jente og gutte farger.

Tjolahopp skrev:
Synes absolutt du kan ha rød vogn til gutt! Her ble det brun vogn, men det er rett og slett fordi jeg fikk 3000kr avslag på den. Hadde jeg kunnet velge hadde det nok blitt en annen farge, og det kunne godt vært rød :)

Og som en aldri så liten digresjon så så jeg nettopp vogna mi på tv :P. Ikke en lik vogn altså, men den som står i stua mi nå..hehe

Jeg synes rødt er veldig fint på gutter, men hadde nok ikke valgt en helt rød vogn allikevel, selv om den fint kan brukes til begge kjønn.

Her har vi det meste i svart av bilsete og vogn.

Takk for tilbakemeldinger. Vi hadde alt svart forrige gang, tenkte at det var det som var "safe", men denne gangen ville jeg gå litt utenom det safe, så derfor ble det en rød vogn. Vi er fornøyd, og det er vel det som er det viktigste ;)

Back
Topp